رمز ارز

رشد قیمت این رمزارز هوش مصنوعی پس از توییت جدید ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اخبار اخیر منتشرشده مبنی بر مذاکره ایلان ماسک با محققان هوش مصنوعی، فعالان بازار ارزهای دیجیتال دوباره نکات ظریفی را از آخرین توییت‌های مدیرعامل تسلا دریافت می‎کنند. اگرچه آخرین توییت ماسک ممکن است به رمزارز خاصی اشاره نداشته باشد، اما وابستگی او به دوج کوین (DOGE) به گمانه‌زنی‌ها دامن زده است.
همان‌طور که می‌دانید، توکن‌های هوش مصنوعی در چند وقت اخیر و پس از موفقیت چت بات ChatGPT به شهرت بالایی رسیده‌اند و رمزارزهایی همچون The Graph با نماد GRT، توکن SingularityNET با نماد AGIX و Fetch.ai با نماد FET، شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی بوده‌اند.
در توییت اخیر خود، ماسک گفت که قبلاً در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کرد، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده است. پس از آن، ماسک توییت دیگری را هم منتشر کرد که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بیشتری در بازار رمزارزها شد. در توییت جدید، او تصویری را به اشتراک گذاشته که در آن به “In The Singularity” اشاره شده است. این موضوع، حامیان و کاربران پروژه SingularityNET را هیجان‌زده کرد.
رشد قیمت این رمزارز هوش مصنوعی پس از توییت جدید ایلان ماسک!پروژه SingularityNET، یک پروژه متمرکز بر هوش مصنوعی است که در شبکه کاردانو اجرا می‌شود. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن این پروژه یعنی AGIX یک رشد ۱۰ رقمی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و به ۰٫۴۹ دلار رسیده است. رشد قیمت این رمزارز در یک هفته گذشته نیز، به بیش از ۲۰ درصد می‌رسد.
با این رشد قیمتی قابل‌توجه، AGIX به پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا