بازی

مت شکمن کارگردانی فیلم Fantastic Four را بر عهده خواهد داشت

مت شکمن کارگردانی فیلم Fantastic Four را بر عهده خواهد داشت

در میان چندین رونمایی بزرگ درباره پروژه‌های آتی مارول در نمایشگاه D23، رسما از طریق اکانت رسمی توییتر استودیو تایید شد که مت شکمن (Matt Shakman) کارگردانی ریبوت Fantastic Four را بر عهده خواهد داشت.

پس از اینکه جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی MCU، از پروژه فیلم جدا شد تا پروژه‌های دیگر را دنبال کند، همان زمان گزارش شد که شکمن در حال مذاکره برای هدایت پروژه است.

شکمن پیش از این سریال Wandavision را کارگردانی کرده که مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفت. با تجربه‌ای که در دنیای سینمایی مارول به دست آورده، ممکن است برای کارگردانی ریبوت آینده Fantastic Four مناسب باشد. اکنون توسعه فیلم باید طبق برنامه پیش برود.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

در حالی که هیچ اطلاعاتی از داستان یا فهرست بازیگران فاش نشد، کوین فایگی قول داد برای نمایشگاه سال بعد D23 چیزهای بیشتری به نمایش خواهند گذاشت. اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم احتمالاً با ادامه روند ساخت و آماده شدن برای پروسه فیلم‌برداری در آینده فاش خواهد شد.

اولین اقتباس سینمایی Fantastic Four در سال ۲۰۰۵ اکران شد که با وجود عملکرد خوب در باکس آفیس، در کنار دنباله آن در سال ۲۰۰۷ با استقبال ضعیفی روبه‌رو شد. این فرنچایز در سال ۲۰۱۵ با انتشار یک ریبوت افتضاح که توسط منتقدان و طرفداران مورد انتقاد شدید قرار گرفت، به پایین‌ترین سطح خود رسید و امتیاز ۹ درصد در Rotten Tomatoes به دست آورد.

Fantastic Four

پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط شرکت دیزنی، حقوق شخصیت‌ها به استودیوی مارول بازگردانده شد و امکان ساخت ریبوت دیگری را فراهم کرد. جان کرازینسکی در Doctor Strange in the Multiverse of Madness نقش رید ریچاردز را بازی کرد اما مشخص نیست چه کسی در فیلم اصلی این نقش را بازی خواهد کرد.

طرفداران همچنان باید دو سال صبر کنند تا اولین حضور Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول را ببینند زیرا این فیلم قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول


بازی هایی که بخاطر پول به قتل رسیدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا