بازی

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما شد

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما شد

خانه سینما بزرگ‌ترین نهاد صنفی سینماگران ایران است که اکنون مرضیه برومند از سوی هیات مدیره به عنوان مدیرعامل آن انتخاب شده است.

خانه سینما ۳۲ صنف مختلف را شامل می‌شود و می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین ارکان سینمای داخل ایران دانست. اکنون مرضیه برومند با بیش از چهل سال سابقه‌ی فعالیت در تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، به عنوان اولین مدیرعامل زن و ۱۳امین مدیرعامل این سازمان انتخاب شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم لامینور – جایی برای پیرمردها نیستببخشید استاد؛ دیگر فیلم نسازید
نقد فیلم لامینور – جایی برای پیرمردها نیست

محمدعلی نجفی، رئیس هیئت مدیره خانه سینما، ۴ شهریور سال جاری از سمت مدیرعاملی این نهاد صنفی استعفا داده بود. او دوگانگی در تصمیم‌گیری‌های هیئت مدیره و همچنین دخالت‌های فراقانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دلیل استعفای خود می‌دانست. اما چرا این سازمان شش ماه گذشته را بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه داده است؟

مدیرعامل خانه سینما

بنابر گزارشات منتشر شده این سمت به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد شده بود که هیچکس آن را قبول نمی‌کرد. از طرف دیگر هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران نیم سال طول کشید.

مرضیه برومند وظیفه سنگینی را برعهده گرفته، ولی به نظر می‌رسد که انتخاب او با استقبال نسبی سینما دوستان همراه بوده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


چرا بازی های ابرقهرمانی دارن نابود میشن؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا