رمز ارز

ذخایر شیبای نهنگ بزرگ اتریوم همه را شگفت‌زده کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) در جهان، صدها میلیون دلار میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB)، رقیب اصلی دوج کوین (DOGE)، را انباشت کرده است.
به گزارش پلتفرم ردیابی Etherscan، یک نهنگ بزرگ رمزارزی روز گذشته ۱۱۸،۰۵۸،۴۹۴،۹۴۷ توکن SHIB به ارزش تقریبی ۱٫۳۴ میلیون دلار را روز گذشته خریداری کرده و میزان ذخایر شیبای خود را به رقم شگفت‌انگیز ۱۹،۸۰۱،۹۰۲،۹۱۲،۳۵۰ واحد که بیش از ۲۲۵٫۳۴ میلیون دلار ارزش دارد، رسانده است. طبق گزارش‌ها، این تعداد شیبا، تقریباً ۴۰ درصد از سبد رمزارزی این نهنگ را تشکیل می‌دهد.
البته لازم به ذکر است که این نهنگ، علاوه بر شیبا، برخی از آلت ‌کوین‌های مبتنی بر اتریوم از جمله توکن شبکه مقیاس‌پذیری پالیگان (۴۷،۱۷۷،۴۲۹ واحد MATIC به ارزش بیش از ۵۵ میلیون دلار)، توکن شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (۱،۹۸۹،۲۷۸ واحد LINK به ارزش ۱۳٫۷۲ میلیون دلار)، توکن پروتکل وام‌دهی کامپاند (۱۷۸،۹۳۶ واحد COMP به ارزش بیش از ۸٫۵۲ میلیون دلار) و توکن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (۸۲۵،۵۹۹ واحد UNI به ارزش ۵٫۱۳ میلیون دلار) را نیز در اختیار دارد.
در مجموع، این نهنگ عظیم اتریوم دارای حدود ۱۴۷ دارایی رمزارزی مختلف به ارزش حیرت‌آور ۶۰۴٫۴۸ میلیون دلار، در زمان نگارش این خبر، است.
علاوه بر این، داده‌های پلتفرم WhaleStats حاکی از آن هستند که شیبا همچنان برترین آلت کوین هولدشده توسط ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم است (به استثنای خود ETH و استیبل کوین‌ها).

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا