رمز ارز

آزادی مالی بیت کوین اثبات شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رگولاتورهای پورتوریکو، بانک پیتر شیف (Peter Schiff) را به دلیل عدم حفظ حداقل سرمایه خالص مورد نیاز تعطیل کردند. در نتیجه، مشتریان آن نیز دسترسی به حساب‎های خود را از دست دادند.
پیتر شیف، اقتصاددان برجسته و مالک این بانک که به خاطر احساسات ضد کریپتویی خود مشهور است، بر اساس قانون، دستور تعطیلی بانک خود را دریافت کرد. این اتفاق دست‌مایه توییت‌های طنزآمیز در مورد او شد؛ زیرا پیش‌بینی وی برای سقوط بیت کوین در آینده، برای بانک خودش رخ داد.
شیف در حالی که اشاره کرد مشتریان ممکن است پول خود را از دست بدهند، افزود که از حداقل‌های نظارتی بی‌اطلاع است و قبل از این تعطیلی ناگهانی، هیچ‌گونه اخطار قانونی به او ارائه نشده است.
به عنوان شاهدی بر آنچه که بسیاری آن را یک داستان حماسی می‌دانند، جامعه ارزهای دیجیتال از این فرصت استفاده کرد تا اهمیت بیت‌ کوین را در اصلاح هسته مالی سنتی توضیح دهد. از سوی دیگر، پورتوریکو تاکنون پذیرای ارزهای دیجیتال در منطقه بوده است. در ۲۰ آوریل، پورتوریکو به چهارمین حوزه قضایی در آمریکا تبدیل شد که مجوز انتقال پول را به صرافی Binance.US، یک شرکت تابعه صرافی ارز دیجیتال بایننس اعطا کرد.
در حالی که جامعه کریپتو با شیف و مشتریان بانک او به خاطر ضررهایشان همدلی می‌کند، این اتفاق موقعیت بیت کوین را به عنوان جایگزین نهایی تامین مالی سنتی مستحکم‌تر می‌کند.
اخیرا تحلیلگران دویچه بانک پیش‌بینی کردند که با وجود ادامه بازار نزولی، قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۲۸ هزار دلار باز می‌گردد. به گفته تحلیلگران، اگر S&P به سطوح ژانویه خود بازگردد، به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش ۳۰ درصدی ارزش بیت کوین از سطوح فعلی شود و قیمت آن را به ۲۸ هزار دلار برساند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا