بازی

Streets of Rage 4 برای موبایل منتشر شد

Streets of Rage 4 برای موبایل منتشر شد

بازی شورش در شهر ۴ (Streets of Rage 4) که چند سال پیش منتشر شده بود و مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت، اکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است.

Streets of Rage 4 سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شد و اولین نسخه شماره‌دار این سری از سال ۱۹۹۴ محسوب می‌شود. همانطور که تیم lastech در «بررسی بازی Streets of Rage 4 – شورش دوباره در شهر» توضیح داده، این بازی پس از انتشار به خاطر انیمیشن‌های فوق‌العاده‌اش، کارگردانی هنری و ارائه گیم‌پلی مدرن بسیار مناسبی از سبک مبارزه‌ای، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت. lastech در بررسی خود از بازی، به آن امتیاز ۸۵ را داده است.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

امروز ناشر Playdigious این بازی را برای گوشی‌های iOS (دانلود در اپ استور) و اندروید (دانلود در گوگل پلی) معرفی و منتشر کرد. هم اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار می‌توانید این بازی را روی هر دو پلتفرم بازی کنید و همچنین با پرداخت ۲.۹۹ دلار دیگر، بسته الحاقی Mr. X Nightmare را دریافت خواهید کرد. البته کاربران اندروید احتمالا در روزهای آینده شاهد انتشار دیتا بازی در اینترنت خواهند بود.

به نظر می‌رسد پورت موبایل بازی شورش در شهر ۴ به نسخه پی‌سی و کنسول آن وفادار است و رابط کاربری آن برای کنترل‌های لمسی اصلاح شده است. در توضیحات بازی همچنین آمده است: «خبری از خریدهای درون برنامه نیست!»

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا