بازی

تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse یکی از موردانتظارترین آثاری است که در تابستان ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. دنباله‌ای بر انیمیشن Into the Spider-Verse محصول ۲۰۱۸ میلادی که جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران مرد عنکبوتی دارد. حال اکانت رسمی توییتر انیمیشن اسپایدرمن تصویر جدیدی را از اسپایدرمن ۲۰۹۹ که با نام Miguel O’Hara نیز شناخته می‌شود منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

ظاهر جدید اسپایدرمن ۲۰۹۹ با آن لباس قبلی‌اش که رنگ‌های آبی سرمه‌ای و قرمز در آن به کار رفته بود کمی متفاوت است. گرچه او همچنان همان لباس عنکبوتی‌اش را به تن دارد ولی این بار با رنگ‌های نارنجی، قرمز و نیلی مزین شده است. از طرفی به‌نظر می‌رسد او روی پل یا سکویی قرار دارد و قصد دارد تا به سمت شخص دیگری پریده یا حمله‌ور شود. این در حالی است که پشت سرش نیز یک تکنولوژی عجیب و بزرگ به چشم می‌خورد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد - lastech

صداپیشگی این شخصیت را اسکار آیزاک انجام می‌دهد و در رابطه با او می‌دانیم که وظیفه دارد تا مرد/زن‌های عنکبوتی که در مولتی‌ورس سفر می‌کنند را به دنیای خودشان برگرداند و مانع ملاقات آن‌ها با دیگر جهان‌ها شود.

علاوه بر آیزاک، جیک جانسون (پیتر بی. پارکر)، شامیک مور (مایلز مورالز)، برایان تایری هنری (جفرسون دیویس؛ پدر مایلز)، لورین وِلـِز (ریو مورالز؛ مادر مایلز) و هیلی استاینفلد (گوئن) از دیگر صداپیشگانی هستند که در این عنوان حضور دارند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse برای اکران در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا