بازی

مدیرعامل کمپانی اسکوئر انیکس تغییر خواهد کرد

مدیرعامل کمپانی اسکوئر انیکس تغییر خواهد کرد

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرده که قصد دارد در آینده نزدیک مدیرعامل خود با نام یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) را جایگزین کند. 

روز گذشته این خبر به تمامی سهام‌داران کمپانی اعلام شد و یک فرد تقریبا تازه‌کار جایگزین ماتسودا می‌شود. اگر سهام‌داران با این تغییر موافقت کنند، در تابستان تاکاشی کیریو (Takashi Kiryu) مدیرعامل جدید اسکوئر انیکس می‌شود. این رای‌گیری در ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر) برگزار می‌شود و تا آن زمان ماتسودا به فعالیت خودش ادامه خواهد داد. 

یوسوکه ماتسودا در سال ۲۰۱۳ جای یویچی وادا (Yoichi Wada) را به عنوان مدیرعامل گرفت و در سال‌های گذشته تمرکز زیادی روی تکنولوژی بلاکچین داشته است. البته این تغییر به معنی عوض شدن سیاست‌های اسکوئر انیکس نیست و به نظر می‌رسد که در آینده حتی بیشتر روی این تکنولوژی و بازی‌های مرتبط با آن کار خواهند کرد. 

مدیرعامل جدید اسکوئر انیکس

تاکاشی کیریو با ۴۷ سال سن حدود سه سال پیش به عنوان مدیر کل بخش برنامه ریزی شرکتی به Square Enix پیوست. کیریو پیش از آن به عنوان مدیرکل Dentsu Innovation Initiative فعالیت می‌کرد، یک شرکت تحقیق و توسعه که روی فناوری‌های جدید و مخرب، از جمله بلاکچین و وب 3.0 تمرکز داشت.

اسکوئر انیکس چند بازی با تکنولوژی بلاکچین در دست ساخت دارد که اولین آن‌ها چند ماه پیش معرفی شد. این بازی که Symbiogenesis نام دارد، به عنوان نخستین پروژه جمع‌آوری آثار هنری دیجیتالی برای طرفداران Web3 یاد شده است.


چرا بازی های ابرقهرمانی دارن نابود میشن؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا