بازی

The Last of Us Part 1 روی پی‌سی ۲۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود

The Last of Us Part 1 روی پی‌سی ۲۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود

قیمت نسخه پی‌سی ریمیک The Last of Us Part 1 در استیم و استور اپیک گیمز ۴۹.۹۹ دلار خواهد بود، در حالی که نسخه پلی استیشن ۵ آن با قیمت ۶۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود.

The Last of Us Part 1 که ریمیک اولین بازی از این سری محسوب می‌شود به دلایل مختلفی در چند ماه گذشته بسیار بحث برانگیز بوده است. این بازی در با قیمت ۷۰ دلار در دسترس بازیکنان پلی استیشن قرار گرفت، آن هم در صورتی که بسیاری عقیده داشتند هیچ نیازی به ساخت این ریمیک وجود نداشت. با این حال، به نظر می‌رسد در پی‌سی چنین چیزی وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

شب گذشته در مراسم گیم اواردز، سونی و ناتی داگ اعلام کردند که این بازی اکشن ماجراجویی در ماه مارس برای پی‌سی منتشر خواهد شد، یعنی چند ماه دیگر. اکنون در اخبار دیگری گفته شده که نسخه پی‌سی این بازی در مقایسه با نسخه پلی اسیتشن ۲۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود. طبق این گزارش‌ها، در استیم و استور اپیک گیمز، نسخه اصلی The Last of Us Part 1 با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

لست آف آس

The Last of Us Part 1 در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی عرضه می‌شود. تیم lastech در بررسی نسخه پلی استیشن ۵ بازی نوشت:

آنچه در The Last of Us Part 1 Remake تجربه می‌کنید به لحاظ روایت، داستان کاملا دست نخورده است. در اصل، بازی آنقدر در این بخش قوی بوده که اصلا نیازی به تغییر در خود نمی‌بیند. چیزی که در بازی‌های ویدیویی با گذر زمان دچار فرسودگی می‌شود گیم‌پلی است که تا حد قابل قبولی بهبود یافته، جایگزین‌هایی برایش پیدا شده یا جایگزین‌هایی برایش پیدا شده. اما دلیل اصلی وجود این بازی، بحث نوسازی گرافیکی است.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا