بازی

تام سایزمور بازیگر فیلم نجات سرباز رایان و GTA Vice City درگذشت

تام سایزمور بازیگر فیلم نجات سرباز رایان و GTA Vice City درگذشت

تام سایزمور؛ بازیگر ۶۱ ساله‌ی آمریکایی که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم جنگی Saving Private Ryan (نجات سرباز رایان) شناخته می‌شد به دلیل سکته‌ی مغزی درگذشت.

مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم که قرار بود دنباله سینمایی آن‌‌ها ساخته شوداما این اتفاق هرگز رخ نداد
۱۲ فیلم که قرار بود دنباله سینمایی آن‌‌ها ساخته شود

چارلز لاگو؛ مدیر برنامه‌ی این هنرپیشه‌ی گران‌قدر طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

با غم و اندوه فراوان باید اعلام کنم توماس ادوارد سایزمور (تام سایزمور) در سن ۶۱ سالگی امروز در بیمارستان سنت جوزف واقع در شهر بربانک در خواب درگذشت.

تام سایزمور

در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن)، سایزمور در خانه‌‌اش در شهر لس آنجلس از هوش رفت و توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شد. در آن‌جا پزشکان متوجه شدند او دچار آنوریسم مغزی شده است. وضعیت سلامت وی از آن زمان بحرانی اعلام شد و تحت مراقبت‌های ویژه در کما بود.

چند روز بعد و در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند)، لاگو اعلام کرد: «پزشکان به خانواده‌ی سایزمور اطلاع داده‌اند که دیگر امیدی وجود ندارد و تصمیم به پایان زندگی را توصیه کرده‌اند».

پل سایزمور؛ برادر کوچک‌تر توماس ادوارد گفت:

برای از دست دادن برادر بزرگ‌ترم تام عمیقا متاسفم. او از زندگی وسیع‌تر بود. او بیشتر از هر کسی که می‌شناسم زندگی من را تحت‌تاثیر قرار داد. او بااستعداد، دوست‌داشتنی و بخشنده بود. او می‌توانست با داستان‌سرایی و شوخ‌طبعی‌هایش بی‌نهایت باعث سرگرمی بقیه شود. ناراحتم از اینکه او رفته و همیشه دلتنگش خواهم بود.

تام سایزمور بازیگر فیلم نجات سرباز رایان و GTA Vice City درگذشت - lastech

تام سایزمور در تاریخ ۲۹ نوامبر سال ۱۹۶۱ در شهر دیترویت به دنیا آمد و در دهه‌ی ۸۰ میلادی به نیویورک نقل مکان کرد تا حرفه‌ی بازیگری را دنبال کند.

سایزمور معمولا در نقش افرادی سرسخت در فیلم‌ها بازی می‌کرد و آثار شاخص فراوانی در کارنامه هنری‌اش به چشم می‌خورد. «قاتلان بالفطره» ساخته‌ی الیور استون، «مخمصه» به کارگردانی مایکل مان، «روز‌های عجیب» اثر کاترین بیگلو، «عتیقه» ساخته پیتر هایمز، و «نجات سرباز رایان» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ از مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که این بازیگر فقید در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در بازی GTA Vice City هم صداپیشگی «سانی فورلی» را بر عهده داشت، رئیس و در ادامه دشمن اصلی «تامی ورستی» که صداپیشه او یعنی ری لیوتا نیز در ماه‌های گذشته دار فانی را وداع گفت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود
نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا