رمز ارز

پیش‌بینی روند قیمت شیبا اینو در مارس ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته تحلیلگران، روند قیمت شیبا اینو (SHIB) در موج نهایی یک حرکت اصلاحی قرار دارد که پس از آن، می‌تواند شاهد یک روند افزایشی دیگر باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش سایت بی‌این‌کریپتو، قیمت شیبا از زمانی که در تاریخ ۴ فوریه به ۰٫۰۰۰۰۱۵۷ دلار رسید، در حال کاهش بوده است. پیش از این افت قیمتی، یک واگرایی نزولی در وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه رخ داده بود. در افت اخیر، قیمت شیبا اینو به پایین‌ترین سطح ۰٫۰۰۰۰۱۰۸ دلاری رسید. در طول این اصلاح، شیبا ناحیه حمایتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۲ دلار را از دست داد که اکنون انتظار می‌رود به عنوان یک مقاومت عمل کند.

با این حال، قیمت شیبا اینو همچنان بالاتر از خط مقاومت نزولی بلندمدت است که قبلاً از آن خارج شده بود. بنابراین، این افت قیمتی ممکن است فقط یک آزمایش مجدد باشد (دایره سبز در نمودار زیر). اگر قیمت SHIB از این خط جهش کند، می‌تواند سطوح بالاتر از ۰٫۰۰۰۰۱۵۷ دلار را دوباره آزمایش کند. اما، اگر به زیر این خط سقوط کند، کاهش قیمت به حمایت بعدی در ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار محتمل است.

پیش‌بینی روند قیمت شیبا اینو در مارس ۲۰۲۳!
نمودار کندل روزانه SHIB/USDT.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای ماه مارس: نزدیک شدن به پایان اصلاح!

تجزیه و تحلیل تکنیکال در تایم فریم شش ساعته نشان می‌دهد که قیمت شیبا در موج C یک ساختار اصلاحی A-B-C قرار دارد. این اصلاح پس از تکمیل یک حرکت صعودی پنج موجی قیمت (خطوط سیاه در نمودار زیر) انجام می‌شود.

دادن نسبت ۱:۱ به امواج A:C به کف ۰٫۰۰۰۰۰۹۹ دلاری منجر می‌شود. از آنجایی که این هدف به سطح حمایت فیبوناچی اصلاحی ۰٫۶۱۸ در ۰٫۰۰۰۰۱۰۸ دلار نزدیک است، احتمال پایین آمدن قیمت بین این دو سطح وجود دارد. پس از آن، حرکت رو به بالا می‌تواند ادامه پیدا کند.

با این حال، کاهش قیمت به کمتر از خط قرمز در نمودار زیر (۰٫۰۰۰۰۰۷۸ دلار)، این پیش‌بینی صعودی را باطل می‌کند. در این صورت، قیمت توکن SHIB ممکن است به ۰٫۰۰۰۰۰۵ دلار کاهش یابد.

پیش‌بینی روند قیمت شیبا اینو در مارس ۲۰۲۳!
نمودار کندل شش ساعته SHIB/USDT.

برای جمع‌بندی، محتمل‌ترین پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای ماه مارس، افت به سمت ۰٫۰۰۰۰۰۹۹ دلار تا ۰٫۰۰۰۰۱۰۸ دلار و به دنبال آن، افزایش است. افت بیشتر به کمتر از ۰٫۰۰۰۰۰۷۸ دلار می‌تواند این پیش‌بینی صعودی را باطل کند. در این صورت، احتمال کاهش قیمت تا ۰٫۰۰۰۰۰۵ دلار وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا