رمز ارز

هوش مصنوعی انتخاب جدید ایلان ماسک! سرنوشت دوج کوین چه می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توییت اخیر ایلان ماسک، بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین طرفدار دوج‌ کوین (DOGE)، میلیون‌ها فالوور او را شگفت‌زده کرد. در توییت جدید خود، ماسک گفته که قبلاً در حوزه کریپتو کار می‌کرد، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده است. بسیاری از فعالان و حساب‌های شناخته‌شده رمزارزی در توییتر، مانند بیبی دوج کوین، بایننس، معامله‌گر اسکات ملکر (Scott Melker) و بسیاری دیگر، به این توییت ماسک واکنش نشان داده‌اند.
تیم بایننس و ملکر توییت کردند: «چرا هر دو نه؟». در واقع، بسیاری تصور می‌کردند که در آینده ماسک ممکن است عشق خود به DOGE و اشتیاق جدیدش به هوش مصنوعی را با هم ترکیب کند.
اخیراً، این میلیاردر انتقاداتی را در مورد چت‌بات ChatGPT که اواخر سال گذشته منتشر شد و به‌سرعت به شهرتی باورنکردنی دست یافت، مطرح کرده است. در ماه دسامبر، او ادعا کرد که ChatGPT اغلب اطلاعات نادرست ارائه می‌دهد.
لازم به ذکر است که ماسک در سال ۲۰۱۵، شرکت سازنده ChatGPT، یعنی Open AI را تأسیس کرد، اما در سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلاف‌نظر با رویکردی که شرکت در پیش گرفته بود، آن را ترک کرد. بر اساس منابع مختلف، ماسک اکنون در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شرکت هوش مصنوعی خود برای رقابت با Open AI است.
در این میان، اگر طرفداران کریپتو هراس دارند که ماسک قرار است حمایت خود از DOGE را به نفع هوش مصنوعی کنار بگذارد، به احتمال زیاد در اشتباه هستند؛ چون این میلیاردر تجربه زیادی در اداره شرکت‌های مختلف به طور همزمان دارد. در واقع، این کارآفرین فناوری نوآور ممکن است در آینده بتواند رمزارزها و هوش مصنوعی را با هم ترکیب کند. با توجه به اینکه او مالک توییتر است، ممکن است چشم‌اندازهای او برای دوج کوین و هوش مصنوعی بسیار گسترده باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا