بازی

فیلم John Wick 4 احتمالا بهترین افتتاحیه فرانچایز را داشته باشد

فیلم John Wick 4 احتمالا بهترین افتتاحیه فرانچایز را داشته باشد

پیش‌بینی می‌شود که فیلم John Wick 4 (جان ویک 4) در اولین افتتاحیه آخر هفته خود فروش بسیار خوبی داشته باشد و رکورد جدیدی را برای فرانچایز رقم بزند. تاکنون تمام فیلم‌های جان ویک در آخرین هفته افتتاحیه خود بیشتر از عنوان قبلی فروخته و انتظار می‌رود قسمت ۴ نیز این روند را ادامه دهد.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

طبق گزارش ددلاین، فیلم جان ویک 4 که قرار است ۲۴ مارس اکران شود، احتمالا ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار را در اولین هفته اکران خود در آمریکا بدست آورد. این آمار قوی‌ترین شروع در تاریخ این سری خواهد بود. برای مقایسه فیلم اول جان ویک در سال ۲۰۱۴ در اولین هفته اکران ۱۴.۴ میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد؛ درحالی که فیلم دوم ۳۰.۴ میلیون دلار در اولین اکران فروخت. جان ویک ۳ نیز روند صعودی خود را ادامه داد و ۵۶.۸ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران فروخت و بر همین اساس انتظار می‌رود فیلم جدید افتتاحیه بزرگ‌تری داشته باشد.

فیلم جان ویک 4

همانطور که ‌می‌دانید در چند سال اخیر به دلیل تاثیرات پاندمی کرونا، همه پیش‌بینی‌ها قابل اعتماد نیستند و ممکن است تغییراتی در آن‌ها به وجود بیاید. سری جان ویک در حال گسترش است و اکنون به جز فیلم‌های اصلی، اسپین‌آف آن با عنوان Ballerina در دست ساخت است که آنا د آرماس در آن ایفای نقش اصلی را برعهده دارد. سریال The Continental نیز اکنون در حال ساخت است و جالب است بدانید بازی ویدیویی John Wick نیز در راه است.

داستان نسخه جدید جان ویک در ادامه قسمت قبلی روایت می‌شود؛ جایی که او راه شکست دادن the High Table و به دست آوردن آزادی‌اش را کشف می‌کند. مسیری که او را با دشمن جدیدی (بیل اسکاشگورد) روبه‌رو و انتخاب‌های سختی را برایش رقم می‌زند.

فیلم جان ویک 4 در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا