بازی

تاریخ عرضه نسخه‌های دیجیتال و بلوری فیلم Top Gun: Maverick مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه‌های دیجیتال و بلوری فیلم Top Gun: Maverick مشخص شد

به دنبال موفقیت عظیم فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) در باکس‌آفیس و شکستن رکوردهایی که تا سال‌ها در اختیار فیلم تایتانیک بودند، سرانجام تاریخ عرضه نسخه‌های دیجیتال و بلوری آن مشخص شده و می‌توان نسخه دیجیتال را اواخر این ماه در ۲۳ آگوست (۱ شهریور) خریداری کرد.

با این حال برای دریافت نسخه‌های 4K Ultra HD و بلوری باید تا ماه نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۱) صبر کنید. خبر خوب این است که به تازگی کیفیت Web-DL فیلم تاپ گان منتشر شده و می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی دانلود کنید.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید

این دنباله ۳۶ سال پس از فیلم اصلی تاپ گان که توسط تونی اسکات فقید کارگردانی شد، ساخته شده است. اولین فیلم در سال ۱۹۸۶ با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر جهان ۳۵۷ میلیون دلار فروش کرد. فیلم Top Gun: Maverick با فروش فوق‌العاده خود توانست رکوردهای زیادی را جابجا کند و با کنار زدن فیلم انتقام جویان به نهمین فیلم پرفروش جهان تبدیل شد.

فیلم Top Gun: Maverick نه‌تنها در گیشه عملکرد بسیار درخشانی داشته، بلکه نقدهای بسیار مثبتی هم دریافت کرده است. این فیلم در حال حاضر امتیاز ۹۷٪ (منتقدان) و ۹۹٪ (تماشاگران) را در راتن تومیتوز دارد. این دنباله داستان پیت میچل با بازی تام کروز را روایت می‌کند که با گذشته خود روبرو شده و به پسر دوست فقیدش، با بازی مایلز تلر، کمک می‌کند تا به عنوان خلبان آموزش ببیند. در کنار تام کروز و تلز دیگر اعضای تیم بازیگری شامل ول کیلمر، جنیفر کانلی و جان هَم می‌شود.

فیلم تاپ گان: ماوریک

در اخبار مرتبط خواندیم که لوییس همیلتون قهرمان فرمول یک پیشنهاد بازی در Top Gun: Maverick را رد کرده بود و فروش فیلم تاپ گان: ماوریک از ۱.۳۵ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا