بازی

Avatar: The Way of Water نزدیک به تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش تاریخ است

Avatar: The Way of Water نزدیک به تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش تاریخ است

با اینکه تا به حال بیش از هشت هفته از اکران Avatar: The Way of Water می‌گذرد اما این عنوان همچنان به فروش باورنکردنی‌‌اش ادامه می‌دهد. جدیدترین فیلم علمی تخیلی جیمز کامرون بر اساس آخرین آمار به دست آمده در مجموع فروش ۲.۱۷۴ میلیارد دلاری در سرتاسر جهان را تجربه کرده و گویا تا آن هنگام که جایگاه سومین فیلم پرفروش تاریخ را تصاحب نکند، آرام نخواهد گرفت. با این حال سوال اینجاست که آیا تایتانیک اجازه می‌دهد؟

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسبدرخششی در اوج
نقد فیلم Top Gun: Maverick – تجدید دیدار دلچسب

با وجود موفقیت‌های عظیم «آوتار: راه آب» در بازارهای چین (۲۴۰.۶ میلیون دلار)، فرانسه (۱۴۱.۵ میلیون دلار)، آلمان (۱۳۰.۷ میلیون دلار)، کره جنوبی (۱۰۵.۵ میلیون دلار) و بریتانیا (۸۸.۲ میلیون دلار) این عنوان همچنان با رسیدن به رقم ۲.۱۷۴ میلیارد دلار پشت سر تایتانیک (۲.۲ میلیارد دلار) در جایگاه چهارمین فیلم پرفروش تاریخ قرار می‌گیرد. قسمت پیشین آوتار با فروش ۲.۸۹۹ میلیارد دلار رتبه‌ی اول و اونجرز: اندگیم نیز با کسب ۲.۷۹۴ میلیارد دلار در رتبه‌ی دوم قرار می‌گیرد.

Avatar: The Way of Water نزدیک به تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش تاریخ است - lastech

فیلم تایتانیک که برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ اکران شد حال به مناسبت بیست و پنجمین سالگردش قرار است حدودا چهار روز دیگر؛ یعنی در تاریخ ۱۰ فوریه مجددا اکران گردد و باری دیگر راهی سینماها شود. نتیجه اینکه نباید حس نوستالژی را دست کم گرفت. بازگشت تایتانیک احتمالا شورشی را علیه راه آب به پا می‌کند که انتظار برای نتیجه‌ی نهایی را بیش از پیش جذاب می‌کند. بنابراین باید تا زمان اکران مجدد فیلم Titanic و جدال این دو عنوان سینمایی در گیشه صبر پیشه کنیم.

  • Avatar: The Way of Water تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد

پیش‌بینی‌های شما چگونه است؟ آیا فیلم Avatar: The Way of Water موفق می‌شود پشت تایتانیک را بر زمین بمالد و جایگاهش را چپاول کند؟

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید


دی ان اس چیه و چطوری تحریم بازی‌ها رو رفع کنیم؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا