بازی

رابرت دنیرو با نقش‌آفرینی در سریال Zero Day پا به دنیای تلویزیون می‌گذارد

رابرت دنیرو با نقش‌آفرینی در سریال Zero Day پا به دنیای تلویزیون می‌گذارد

طبق گزارش رسانه‌ی ورایتی، نتفلیکس بالاخره به تولید سریال Zero Day با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو چراغ سبز نشان داد. این عنوان که اریک نیومن و نوا اوپن‌هایم از خالقان اصلی آن برشمرده می‌شوند قرار است داستانی مرموز و هیجانی داشته باشد. از طرفی لزلی لینکا گلتر نیز در مقام کارگردان سکان هدایت این پروژه را به دست دارد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

داستان این سریال این پرسش‌ها را مطرح خواهد کرد: «چگونه می‌توان حقیقت را در یک دنیای بحران‌زده یافت؟ دنیایی که به‌ظاهر توسط نیروهایی خارج از کنترل ما در حال فروپاشی است. در عصر مملو از تئوری توطئه و طغیان‌گری‌ها چه اندازه از این نیروها مخلوق اعمال و یا شاید حتی تصورات ما هستند؟». شخصیت دنیرو به عنوان رئیس جمهور سابق ایالات متحده در تلاش برای یافتن این پرسش‌ها است. رابرت دنیرو که برای همکاری‌های متعددش با مارتین اسکورسیزی و حضور در فیلم نمادین «پدرخوانده» شناخته می‌شود حال قرار است با بازی در این سریال تریلر سیاسی راه خود را به دنیای سریال‌های تلویزیونی باز کند.

نتفلیکس «زیرو دی» را به عنوان یک مینی‌سریال ۶ قسمتی از سازندگان درخواست کرده است. لازم به ذکر است لزلی لینکا گلتر کارگردانی تمامی اپیزودها را بر عهده دارد.

رابرت دنیرو با نقش‌آفرینی در سریال Zero Day پا به دنیای تلویزیون می‌گذارد - lastech

از سوی دیگر نیومن طی بیانیه‌ای اعلام داشت:

من از طرفداران قدیمی رابرت دنیرو هستم. داشتن او در مقام تهیه‌کننده و ستاره‌ی این نمایش فراتر از رویا و خواسته‌های من است. لزلی لینکا گلتر نیز بسیاری از اپیزودهای مورد علاقه‌ی من در تلویزیون را کارگردانی کرده است. او اولین انتخاب ما برای کارگردانی این سریال بود. من از نتفلیکس به خاطر باور داشتن به ما و حمایت مستمرشان سپاسگزارم و از اینکه با تیم خلاق و شگفت‌انگیز شامل نوا، لزلی و جاناتان در این سریال همکاری می‌کنم بسیار هیجان‌زده هستم.

اریک نیومن‌؛ از خالقان سریال Zero Day

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای سریال Zero Day اعلام نشده است و نمی‌دانیم تولید آن از چه زمانی آغاز خواهد شد. با این حال به‌نظر می‌رسد نتفلیکس قصد دارد تا پروژه را با سرعت پیش ببرد و این بدان معناست که به زودی شاهد انتشار جزئیات تازه‌ای از این عنوان خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا