بازی

فیلم Dead by Daylight ساخته می‌شود

فیلم Dead by Daylight ساخته می‌شود

فیلم Dead by Daylight توسط Blumhouse و Atomic Monster ساخته می‌شود. از «جیسون بلام» (رئیس Blumhouse) و «جیمز وان» (The Conjuring) به‌عنوان افراد مسئول این اقتباس یاد شده است که البته دقیقا مشخص نیست چه نقشی دارند.

فیلم در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و هیچ کارگردان یا فیلمنامه‌نویسی در آن حضور ندارند. با این حال، احتمالا داستان و تنظیمات آن مشابه بازی چندنفره ترسناک خواهد بود. در بازی، یکی از بازیکنان به یک قاتل روانی تبدیل می‌شود و چهار بازیکن دیگر به عنوان بازمانده حضور دارند و قاتل باید سعی کند تمام بازماندگان را بکشد و هدف اصلی بازماندگان نیز فرار است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

تاکنون شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای از دنیای وحشت به بازی Dead by Daylight اضافه شده‌اند، بنابراین وجود یک اقتباس هالیوودی براساس آن طبیعی به‌نظر می‌رسد. در کنار شخصیت‌های اصلی، در این بازی از فرنچایزهای مهمی نیز از جمله Evil Dead، Left 4 Dead، Resident Evil، Silent Hill و Stranger Things استفاده شده است.

بازی ترسناک

بلام در مورد این خبر گفت:

ما می‌دانیم که طرفداران زیادی از Dead by Daylight هستند که دوست داشته باشند به ما کمک کنند تا بازی را برای صفحه‌نمایش بزرگ ارائه کنیم. می‌دانیم که شرکای ما در Behavior و Atomic Monster به ما کمک می‌کنند تا بهترین نسخه این بازی را زنده کنیم.

سازندگان Dead by Daylight در تابستان امسال از دو بازی جدید رونمایی کرده بودند. Meet Your Maker که به عنوان یک بازی «ساخت و ساز و حمله» معرفی شده بود و یک بازی پازلی به نام Project S.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا