بازی

تعداد بازیکنان Hi-Fi Rush از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرد

تعداد بازیکنان Hi-Fi Rush از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرد

در اواخر ژانویه، بتسدا و مایکروسافت با معرفی و لانچ غافلگیرکننده Hi-Fi Rush ساخته استودیو Tango Gameworks، افراد زیادی را غافلگیر کردند.

به‌عنوان یک بازی اکشن ریتمی با زیبایی‌شناسی روشن و رنگارنگ، بسیار متفاوت‌تر از آثار گذشته استودیو که به آن‌ها معروف شد، های-فای راش توانست بلافاصله پس از عرضه، با تحسین گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

این موفقیت همانطور که می‌توان تصور کرد، افراد زیادی را به بازی جذب کرده است. بتسدا اخیراً در توییتر فاش کرد که در کمتر از یک ماه، Hi-Fi Rush توسط بیش از دو میلیون نفر تجربه شده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم

Hi-Fi Rush

البته این بازی از طریق سرویس گیم پس نیز در دسترس است، بنابراین این آمار منعکس‌کننده فروش بازی نیست. اما با این وجود، رقم قابل توجهی است، به خصوص برای اثری که به یکباره معرفی و عرضه شد.

Tango Gameworks اخیراً همچنین به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرده که علاوه بر فیکس باگ‌ها، حالت عکاسی را نیز اضافه کرده است. Hi-Fi Rush هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

در نقد این بازی نوشته بودیم:

«های-فای راش یک بازی ارزشمند و متفاوت است. تلاشی قابل تقدیر از استودیو Tango Gameworks که با ارائه گیم‌پلی ویژه، طراحی بصری دوست داشتنی و داستانی بامزه، یاد و خاطر بازی‌های کلاسیک نسل‌های قبلی کنسول‌های بازی را به خوبی زنده می‌کند. عنوانی فوق العاده که به یکی از آثار بسیار ارزشمند سرویس گیم پس تبدیل شده و با داشتن قیمتی بسیار پایین در مقایسه با سایر رقبا، قطعاً ارزش تجربه بالایی دارد».

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا