بازی

آندرتیکر و بکی لینچ به زودی به Rainbow Six Siege اضافه می‌شوند

آندرتیکر و بکی لینچ به زودی به Rainbow Six Siege اضافه می‌شوند

آندرتیکر (The Undertaker) و بکی لینچ (Becky Lynch) دو سوپراستار بزرگ WWE هستند که احتمالا به زودی آن‌ها را در بازی رینبو سیکس سیج (Rainbow Six Siege) خواهیم دید.

lungu_r6 دیتاماینر معروف رینبو سیکس سیج تصویری منتشر کرده که نشان دهنده اسکین آندرتیکر و بکی لینچ است. هنوز مشخص نیست که این اسکین‌ها به کدام اپراتورها تعلق دارند، اما احتمالا آندرتیکر برای شخصیت بلک‌بیرد (Blackbeard) و بکی لینچ برای شخصیت تورن (Thorn) خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشار این اسکین‌ها نیز مشخص نیست، اما چند هفته دیگر و رویداد WWE’s Survivor Series فرصت مناسبی برای رونمایی از آن‌ها است. به نظر می‌رسد تغییراتی در قرارداد WWE با 2K شکل گرفته و در ماه‌های گذشته شاهد همکاری این شرکت با استودیوهای بازی‌سازی زیادی بوده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع بازی Rainbow Six Extractionسلام ای بیگانگان لعنتی!
راهنمای جامع بازی Rainbow Six Extraction

آندرتیکر و بکی لینچ

طی ماه‌های گذشته اسکین جان سینا در فورتنایت (Fortnite) و چند شخصیت‌ دیگرِ WWE نیز در بازی فال گایز (Fall Guys: Ultimate Knockout) در دسترس قرار گرفتند. منابع مختلف از این خبر می‌دهند که WWE در حال مذاکره با الکترونیک آرتز است تا توسعه و انتشار این بازی‌‌ها را برعهده این کمپانی بزرگ قرار دهد.

همچنین استفانی مک‌من، مدیر دفتر WWE، اعلام کرده قرارداد جدیدی را در فضای بازی‌های نقش‌آفرینی امضا کرده‌اند. بازی‌های ویدیویی در حال حاضر یکی از اولویت‌های WWE محسوب می‌شوند تا به این شرکت کمک کند به مخاطبان نسل بعدی خود دسترسی پیدا کنند.


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا