بازی

فیلمبرداری فصل سوم Euphoria از اوایل ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فصل سوم Euphoria از اوایل ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد

طبق گزارش‌های اخیر به‌نظر می‌رسد فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ (بهمن/اسفند سال جاری) شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

بر اساس گزارشی که از سوی Production Weekly منتشر شده فیلمبرداری سومین و جدیدترین فصل از سریال یوفوریا که شایعه آغاز آن از اواخر سال جاری میلادی به گوش می‌رسید حالا به اوایل سال ۲۰۲۳ و به طور دقیق ماه فوریه موکول شده است.

از طرفی دونی دیوی (Donni Davy)؛ میکاپ آرتیست این درام تلویزیونی طی مصاحبه‌ای اعلام داشته تولید هر اپیزود یک ساعته یوفوریا حدودا یک ماه به طول می‌انجامد و از آن‌جایی که ۲ فصل قبل، ۸ قسمتی هستند احتمال می‌رود فصل جدید نیز در چنین ابعادی تولید شود. بدین ترتیب و با توجه به اینکه برخی از افرادی که در ساخت این سریال دخیل هستند فعلا پروژه‌های دیگری را پیش می‌برند احتمال می‌رود این سریال بالاخره در سال ۲۰۲۴ از راه برسد.

Euphoria
  • بازیگر سریال Euphoria به مادام وب اسپین‌آف مرد عنکبوتی پیوست

سریال Euphoria یک سریال درام نواجوانانه است که توسط سم لوینسون برای اچ‌بی‌او ساخته شده است. داستان این سریال حول دانش‌آموزان دبیرستانی در جریان بوده که زندگی‌شان با مسائل آسیب‌پذیری همچون مواد مخدر و دوستی‌های مخرب گره خورده است. شما هم‌اکنون می‌توانید ۲ فصل پخش شده از سریال Euphoria را از طریق سرویس استریم HBO Max تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


سریال روزی روزگاری مریخ را ببینیم یا نبینیم؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا