بازی

فیلمبرداری Deadpool 3 به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری Deadpool 3 به زودی آغاز خواهد شد

گرچه بیش از یک سال تا اکران فیلم Deadpool 3 فاصله داریم اما این عنوان تا به امروز توجهات بسیاری را به سوی خود جلب و یکی از موردانتظارترین آثار مارول به شمار می‌رود. حال در جدیدترین اخبار دنیای سینمایی مارول مطلع شدیم فیلمبرداری «ددپول ۳» قرار است از بهار سال جاری میلادی در مناطقی از لندن شروع شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی اسکارلت اسکرب – قهرمان گمنام مصری مارولکاپیتان آمریکای سرزمین فراعنه
معرفی اسکارلت اسکرب – قهرمان گمنام مصری مارول

در ابتدا قرار بود مراحل تولید این فیلم از اواخر سال جاری آغاز گردد. با این حال گویا این برنامه کمی تغییر یافته است. چرا که طبق گزارش Collider و بر اساس صحبت‌های شاون لوی (کارگردان Deadpool 3) برنامه‌ی تولید ددپول ۳ قرار است از ماه مه/می و برخلاف دو فیلم پیشین این مجموعه که در کانادا (شهر ونکوور) فیلمبرداری شده بودند در لندن کلید بخورد.

شخصیت وید ویلسون یا همان ددپول که توسط رایان رینولدز نقش‌آفرینی می‌شود ارائه‌دهنده‌ی یکی از آثار ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال (R rated) است که با تلفیق اکشن و طنز بی‌نظیری که دارد در جلب نظر بینندگان عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشته است. کوین فایگی؛ رئیس MCU از تهیه‌کنندگان اصلی این اثر برشمرده می‌شود و طبق شنیده‌ها این اثر قرار است به اندازه‌ی قسمت‌های قبلی خشونت‌بار باشد.

فیلمبرداری Deadpool 3 به زودی آغاز خواهد شد - lastech
  • ولورین چگونه در فیلم Deadpool 3 حضور خواهد داشت؟

جالب است بدانید ددپول این بار تنها نخواهد بود و با ولورین (با نقش‌آفرینی هیو جکمن) در یک تیم قرار می‌گیرد. البته به‌نظر می‌رسد ولورینی که در این فیلم می‌بینم قرار است از یک خط زمانی متفاوت ظاهر شد. به طوری که جکمن در برنامه Jess Cagle توضیح داد:

این‌ها همه بخاطر شیوه‌ای است که در دنیای مارول وجود دارد و خطوط زمانی دائما در حال حرکت است. اکنون می‌توانیم به عقب برگردیم، زیرا همه چیز بر اساس علم است. بنابراین من مجبور نیستم جدول زمانی لوگان را که برای من و همچنین برای طرفداران مهم بود خراب کنم.

هیو جکمن؛ بازیگر شخصیت ولورین

فیلم Deadpool 3 در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ثور – خدای رعدی از سرزمین‌های شمالیاز اساطیر نورس تا کمیک‌های مارول
معرفی ثور – خدای رعدی از سرزمین‌های شمالی


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا