بازی

دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی محبوب اساسین کرید

دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی محبوب اساسین کرید

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مجموعه بازی‌­های اساسین کرید در تاریخ بازی­‌های رایانه‌ای از پرطرفدارترین فرنچایزها به شمار می­‌روند. علی‌­رغم فراز و نشیب­‌های بسیار زیاد مجموعه بازی‌ ­های assassins creed اساسین کرید، این بازی­‌ها به خوبی توانسته‌­اند محبوبیت خود را حفظ نمایند. حتی ضعیف­‌ترین بازی‌­ها در این مجموعه نسبت به بازی­‌های رایانه‌­ای دیگر با همین سبک، شاید قدرتمند­تر بوده و نسبت به قدرتمندترین بازی‌­های مجموعه ضعیف هستند. بدون شک بسیاری از لحظات به یادماندنی هر گیمری با خاطراتی از نسخه­‌های جذاب و مختلف بازی اساسین کرید گره خورده‌است. از همین‌رو ما امروز در این مطلب تصمیم داریم آرشیو بهترین­‌ها از مجموعه محبوب Assassin’s Creed را بررسی کنیم. همراه ما باشید!

Assassin’s Creed Syndicate

بعد از یونیتی، بازی Assassin’s Creed Syndicate در سال 2015 منتشر گشت. انتشار این بازی آخرین شوکی بود که به یوبی‌سافت به منظور تغییر سیاست­‌هایش وارد شد. این مجموعه از یونیتی الهام گرفته بود، اما بدون باگ‌­های فراوان یونیتی، در واقع بسیاری از طرفداران معتقدند که سیندیکیت نوعی عذرخواهی از سوی یوبی‌سافت برای انتشار بازی وحشتناکی مانند یونیتی است. این بازی توسط پلتفرم‌­های مختلفی همچون PlayStation 4، Xbox One و ویندوز پیشتیبانی می‌­شود.

در این بازی، گیمر نقش Jacob Frye و Evie Frye را در عصر ویکتوریایی لندن بازی می‌­کند. این دو، برادر و خواهر دوقلو بوده که گیمر در جای آن‌­ها نقش آفرینی می‌­کند. عصر ویکتوریایی این بازی نزدیک­ترین دوره به دوره حال در طول مجموعه بازی اساسین کرید به شمار می­‌رود. در این سری، گیمرها می­‌توانند خیابان­‌های پهناور به علاوه کالسکه­‌های زیادی مشاهده کنند. ضمناً برای اولین بار گیمرها می­‌توانند از کالسکه استفاده کرده و آن را هدایت نمایند.

Assassin’s Creed Rogue

Assassin’s Creed Rogue از مجموعه assassins creed برای آن دسته از کاربرانی که کنسول­‌های بازی نسل هفتم را داشتند، در سال 2014 میلادی منتشر شد. این نسخه و نسخه یونیتی به طور همزمان در همان سال انتشار یافتند. گیمر در این بازی، نقش فردی به نام Shay را ایفا می‌­کند. این شخص آن‌طورکه از شواهد موجود در بازی به نظر می‌­رسد، گروه اساسین­‌ها را ترک کرده و به گروه تمپلارها وارد شده‌است.

Shay در این بازی، برادرهای خود در گروه اساسین‌ها را هدف قرار می‌دهد. داستان این بازی به صورت تئوری روی کاغذ جذابیت زیادی دارد. اما متأسفانه یوبی‌سافت عملکرد خوبی در به تصویرکشیدن آن نشان نداده و همین موضوع، بسیاری از طرفداران را ناامید کرده‌است. اگر بخواهیم از نظر کلی به این بازی نگاه کنیم، نسبت به نسخه­‌های دیگر اساسین کرید، اِلمان جدیدی در بازی وجود ندارد و حتی می‌­توان گفت یک کپی از بلک‌فلگ به شمار می‌­رود. با تمام این اوصاف باز‌هم این بازی طرفداران بسیاری داشته و توسط پلتفرم­‌هایی همچون PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One، PlayStation 3، Windows، Nintendo Switch پشتیبانی می‌­شود. به منظور دانلود بازی اساسین کرید Rogue می‌توانید از طریق bosgame.ir اقدام کنید.

دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی محبوب اساسین کرید - lastech

Assassin’s Creed III

بعد از آن‌که داستان اتزیو در Revelations پایان یافت، یوبی‌سافت تصمیم گرفت بازی­‌های خود را به اواسط قرن 19 میلادی در آمریکا منقل سازد. داستان کلی این بازی حول محور Connor می­‌گردد. او یک سرخ‌پوست بوده و برای آزادی هم­نوعان خود تلاش می‌کند. حتی از نگاه دنیای مدرن، Assassin’s Creed III می­‌تواند، سرنوشت دزموند مایلز را در آخرین فصل به تصویر بکشد.

در این بازی برای اولین بار یوبی‌سافت تصمیم گرفت که از فضا و ساختار شهری دور شده و محیطی طبیعی را در گرافیک بازی بگنجاند؛ از همین‌رو اولین بازی اساسین کرید که درخت‌­های بسیاری در آن به چشم می­‌خورد، در سال 2012 به نام Assassin’s Creed III منتشر شد. نتیجه گرافیک متفاوت این سری از بازی­‌ها نسبت به سری­‌های دیگر مجموعه، منجر به معرفی مکانیک کشتی‌رانی در بازی شد. هر چند که مکانیک کشتی‌رانی در بلک‌فلگ تکامل یافت، با این حال اولین بار در سری Assassin’s Creed III معرفی شد.

برای بهبود گرافیک بازی، یوبی‌سافت از موتور بازی‌سازی جدید خود یعنی AnvilNext استفاده کرد. همین مسئله، منجر به بهبود گرافیک بازی شده و داستان بازی را در این مجموعه با قدرت به تصویر کشیده‌است. الکس هاچینسون اظهار داشته که با بهبود گرافیک این بازی سعی شده از انیمشین­‌های گذشته سری اسپایس هیچ استفاده‌­ای نشود. پلتفرم­‌هایی که این بازی را پشتیابی می­‌کنند شامل Xbox 360، PlayStation 3، PlayStation 4، Nintendo Switch، Windows، Xbox One و Wii U هستند.

Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey را می‌­توان آخرین سری از محبوب­ترین فرنچایزهای بازی اساسین کرید به شمار آورد. این سری در سال 2018 منتشر شده و توسط پلفترم‌­های Xbox One، Windows، Stadia و PlayStation 4 پشتیبانی می­‌شود. برای اولین­ بار، یوبی‌سافت در این سری از بازی‌­های اساسین، به گیمرها اجازه می­‌دهد که بین دو شخصیت Alexios و Kassandra یکی را به دلخواه انتخاب کنند. یوبی‌سافت با خلق بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از پدیده­‌های جهان خود را در دروه یونان باستان به وجود آورد. این نسخه فاصله زیادی با اصالت‌­های اساسین داشته و اِلمان­‌های بسیاری به این سری اضافه شده که به شدت، جذاب و هیجان انگیز هستند. برای مثال، گیمرها می‌­توانند در مکالمات خود با شخصیت‌­های دیگر بازی، مکالمات خود را انتخاب نمایند؛ این مسئله حتی روی روند کلی بازی هم تأثیر دارد.

دانلود آرشیو بهترین عناوین بازی محبوب اساسین کرید - lastech

Assassin’s Creed Origins

در پی اعتراضات طرفداران به اشباع شدن بازی‌­های سری اساسین و از دست دادن کیفیت و استانداردهای مورد نظر آن­‌ها، یوبی‌سافت در سال 2017، بازی Assassin’s Creed Origins را منتشر کرد.نقطه احیای مجموعه یوبی‌سافت به همین بازی برمی­‌گردد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بازی تا چه اندازه مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و ژانرهای نقش‌آفرین آن نسبت به نسخه­‌های پیشین تا چه اندازه تغییر کردند. داستان Assassin’s Creed Origins به مصر باستان برمی‌­گردد. محیط بازی با محیط شهری رم، پاریس و لندن که در نسخه­‌های قبلی وجود داشت، تفاوت زیادی دارد. همین مسئله هم روی گیم پلی این بازی تأثیرات زیادی گذاشت، در واقع با این تغییرات دیگر نیازی نیست که گیمر سعی کند از ساختمان­‌های بلند، بالا رفته و حتی می­‌تواند روی اسب یا شتر در بیابان و دشت سفر کند. حتی سیستم مبارزه در این سری با سری­‌های دیگر تفاوت فاحشی دارد. در این سری به جای استفاده از مبارزه سیتماتیک که با انیمیشن‌­هایی از پیش تعیین‌شده انجام می‌­شد و در تمام نسخه­‌های قبلی مورد استفاده قرار گرفته بود، سیستم مبارزه Dark Souls به کار رفته است.

جمع‌بندی

یوبی سافت در طول زمان،  فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده و علی‌­رغم این‌که برای یک بازه زمانی بازخورد خوبی از طرفداران خود دریافت نمی­‌کرد، باز هم توانست با عرضه نمونه‌­ای جدید از بازی­‌های خود توجه آنان را جلب نماید. bosgame.ir مرجعی برای دانلود بازی اساسین کرید است؛ شما می­‌توانید با مراجعه به آن مجموعه بازی اساسین کرید را دانلود کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا