بازی

نسخه سوم بازی Star Wars Jedi هم ساخته خواهد شد؟

نسخه سوم بازی Star Wars Jedi هم ساخته خواهد شد؟

تقریبا یک ماه با عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor فاصله داریم و به نظر می‌رسد که استودیو از حالا در فکر دنباله آن است. 

استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان این سری، در مصاحبه جدید خود با سایت IGN اعلام کرده که علاقه دارد داستان کل کستیس را به یک سه‌گانه تبدیل کند. ساخت نسخه سوم اما به این بستگی دارد که بازی Star Wars Jedi: Survivor بتواند در بازار عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. 

مطلب پیشنهادی:چگونه شخصیت‌های منفی به قهرمانان سینما تبدیل شدند؟واکاوی یک مسیر تحسین‌برانگیز
چگونه شخصیت‌های منفی به قهرمانان سینما تبدیل شدند؟

اعضای تیم از حالا ایده‌هایی برای نسخه سوم Star Wars Jedi در سر دارند، اما به اجازه کمپانی EA نیاز است. استیگ آسموسن از ابتدا به این سری بازی به چشم یک سه‌گانه نگاه می‌کرد و پس از Survivor نیز ایده‌هایی برای ادامه کار دارد. با توجه به محبوبیت این فرانچایز و فروش بسیار خوب فالن اوردر، ساخت نسخه سوم دور از انتظار نیست. 

بازی Star Wars Jedi

با این وجود اگر کارگردان این سری از حالا ساخت نسخه سوم را تایید کرده، سوال پیش می‌آید که Star Wars Jedi: Survivor چگونه به پایان می‌رسد؟ ممکن است در انتهای این بازی با یک کلیف‌هنگر داستانی روبه رو شویم. از آنجایی که استودیو همزمان چندین پروژه در دست ساخت دارد، این موضوع می‌تواند همه را برای چندین سال چشم انتظار کند. 

Star Wars Jedi: Survivor با چند هفته تاخیر و در تاریخ ۸ اردیبهشت برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟باب ایگر باید مشکل «جنگ ستارگان» دیزنی را برطرف کند
برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

نسخه سوم بازی Star Wars Jedi هم ساخته خواهد شد؟ - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا