عمومی

تصادف ماشین شیائومی با مرسدس بنز؛ هر دو خودرو به‌شدت آسیب دیدند

تصادف ماشین شیائومی با مرسدس بنز؛ هر دو خودرو به‌شدت آسیب دیدند

تصاویری از اولین تصادف خودرو برقی شیائومی در فضای آنلاین منتشر شده‌ است که برخورد این خودرو را با سواری سفیدرنگ مرسدس بنز نشان می‌دهد.

طبق تصاویر منتشرشده، آسیب چشم‌گیری به هر دو خودرو وارده شده است. چراغ جلو سمت‌راست مرسدس بنز به‌طور کامل شکسته و علاوه‌بر این شاهد برآمدگی روی کاپوت و تغییر شکل سپر جلو و شیار ورودی هوا هستیم.

قسمت راست شیائومی SU7 بر اثر تصادف ضربه‌ی شدیدی دریافت کرده است و به‌همین دلیل، دو درِ آن آسیب‌دیده‌اند و کیسه‌های هوای خودرو نیز باز شده‌اند.

اینفلوئنسر معروف چینی به نام Big Lizi Qiqili، با تأکید بر اینکه خودرو SU7 شیائومی به او تعلق داشته است اعلام کرد هنگام تصادف درحال فیلم‌برداری بوده است. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مسئولیت کامل حادثه را برعهده‌ی راننده‌ی این خودرو گذاشت.

بلاگر چینی پس‌از تصادف با شیائومی SU7، توضیحاتی درمورد وضعیت خودرو ارائه داد. او می‌گوید بلافاصله پس‌از حادثه، تماس اضطراری از داخل خودرو برقرار و کیسه‌های هوا باز شده‌اند، اما به‌نظر نمی‌رسد هیچ‌یک از اجزای داخلی خودرو آسیب دیده باشند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، پس‌از تصادف SU7، پنل پشتی خودرو همچنان سالم باقی مانده و دستگیره‌های درها بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند. علاوه‌بر این درهای خودرو بدون مشکل خاصی باز و بسته می‌شوند.

بلاگر چینی در ادامه‌ی توضیحاتش تأیید کرد خودرو SU7 را برای تعمیر به مرکز خدمات پس‌از فروش انتقال داده است. خوشبختانه در این حادثه هر دو راننده فقط جراحات جزئی برداشتند و جان سالم به‌در بردند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا