بازی

فیلم .The Super Mario Bros کمی زودتر از تاریخ قبلی اکران خواهد شد

فیلم .The Super Mario Bros کمی زودتر از تاریخ قبلی اکران خواهد شد

طبق اعلامیه رسمی فیلم .The Super Mario Bros که پیش از این قرار بود در تاریخ ۷ آپریل منتشر شود، دو روز جلوتر افتاده و به این ترتیب قرار است در ۵ آپریل (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) در بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان اکران خواهد شد. این فیلم در ماه‌های آپریل و می در بازارهای دیگر از جمله ژاپن در تاریخ ۲۸ آوریل اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

چندی پیش نینتندو تأیید کرد که یک نمایش جدید Nintendo Direct با موضوع انیمیشن آینده ماریو، یعنی Super Mario Bros در ماه جاری برگزار خواهد شد. این نمایش در تاریخ ۹ مارس (۱۸ اسفند) و ساعت ۱:۳۰ بامداد (به وقت ایران) برگزار می‌شود و در آن آخرین تریلر فیلم ماریو نمایش داده خواهد شد. نینتندو تاکید کرده این که رویداد فقط روی فیلم متمرکز خواهد بود و هیچ اطلاعاتی درباره بازی‌های آن وجود نخواهد داشت.

Nintendo و Illumination اولین تریلر فیلم The Super Mario Bros. را در ماه اکتبر به نمایش گذاشتند و به طرفداران ماریو اولین فرصت را دادند تا صدای «کریس پرت» در نقش ماریو را بشنوند. پس از آن در ماه نوامبر دومین تریلر این فیلم نیز منتشر شد که در آن برای اولین بار شاهد شاهزاده پیچ (با صداپیشگی آنیا تیلور-جوی) و لوئیجی (با صداپیشگی چارلی دی) بودیم.

فیلم .The Super Mario Bros

برخی از منتقدان نسبت به انتخاب کریس پرت در نقش لوله‌کش مشهور نظرات منفی داشتند که کریس ملداندری در جمع خبرنگاران از او دفاع کرده و گفته قرار نیست شاهد تکرار لهجه ایتالیایی او در این فیلم باشیم. وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا یک شخص ایتالیایی برای این نقش انتخاب نشده است، (زیرا صداپیشه اصلی ماریو خود چارلز مارتینت ایتالیایی بوده) پاسخ داد: «خب، به عنوان یک ایتالیایی آمریکایی، من نظرات را درک می‌کنم. اما چارلی دی، که در واقع نقش لوئیجی را بازی می‌کند، از یک میراث ایتالیایی می‌آید.

همانطور که ذکر شد فیلم .The Super Mario Bros در تاریخ ۵ آپریل (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا