بازی

کنسول بعدی نینتندو در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

کنسول بعدی نینتندو در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

روز گذشته یک تحلیلگر شناخته شده گزارشی از شرایط فعلی صنعت ویدئو گیم منتشر کرد که در آن به عرضه کنسول بعدی نینتندو در سال ۲۰۲۴ اشاره شده است. 

پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding Rolls) از کمپانی Ampere Analysis اعلام کرده که تاکنون ۱۸.۵ میلیون دستگاه ایکس باکس سری ایکس/اس به فروش رسیده است. او همچنین باور دارد که فاصله بین کنسول‌های پلی استیشن ۵ (با ۳۰ میلیون دستگاه) و ایکس باکس سری ایکس/اس طی سال ۲۰۲۳ بیشتر از قبل هم می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3

از طرف دیگر کمپانی نینتندو را داریم که وارد بازی مایکروسافت و سونی نشده و در گوشه دیگری از بازار به فعالیت خود ادامه می‌دهد. سوییچ یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ محسوب می‌شود که تاکنون ۱۲۲.۵ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است. با این وجود این کنسول به پایان راه خود نزدیک است و نینتندو باید سخت افزار جدیدی را معرفی کند. 

کنسول نینتندو

پیرز هاردینگ رولز باور دارد که کنسول بعدی نینتندو در اواخر سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود. شایعات زیادی درباره نینتندو سوییچ پرو یا ورژن جدیدتری از این کنسول وجود دارد، اما هیچکدام از آن‌ها توسط این شرکت ژاپنی تایید نشده‌اند. سوییچ در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد، اما سخت افزار ضعیف آن‌ها محدودیت‌های بسیاری ایجاد کرده است.

در این گزارش همچنین اشاره شده که درآمد صنعت ویدئو گیم در سال ۲۰۲۲ حدود ۸٪ افت داشته و به ۵۶.۲ میلیارد دلار رسیده است. تاخیر بازی‌های بسیار مورد انتظار به سال ۲۰۲۳ و دسترسی محدود به کنسول‌های نسل نهمی، دلیل اصلی این کاهش درآمد هستند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Splatoon 3بازگشت دنیای رنگارنگ نینتندو
بررسی بازی Splatoon 3


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کنسول بعدی نینتندو در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا