رمز ارز

رویارویی سیاست‌مداران موافق و مخالف ارزهای دیجیتال در آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، وارن دیویدسون (Warren Davidson)، نماینده کنگره ایالات متحده اعلام کرده که قانونی را برای اخراج رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور ارائه خواهد کرد. بنابراین، گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون SEC ممکن است از کار خود اخراج شود.
طبق گزارش‌ها، پس از آخرین اعلامیه SEC در مورد بازنگری در تعریف «مبادله و صرافی»، این نماینده کنگره که از دوستداران رمزارزها محسوب می‌شود، اعلام کرده که قصد دارد جنسلر را از سمت خود کنار بگذارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

دیویدسون در توییتی بیان داشت که برای اصلاح یک سری طولانی از سوءاستفاده‌ها، من قانونی را معرفی می‌کنم که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار را برکنار کرده و یک مدیر اجرایی را جایگزین این نقش می‌کند که به هیئت مدیره (جایی که اختیارات در آن مستقر است) گزارش می‌دهد. وی افزود، روسای سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار واجد شرایط نیستند.
پیش‌تر نیز اصلاحات مشابهی در ژانویه 2022 پیشنهاد شده بود. در آن زمان، گروه‌های حامی کریپتو گفته بودند که دخالت بیش از حد SEC می‌تواند مشارکت در این فضا را به خطر بیندازد.
هیستر پیرس، کمیسیونر SEC، که به دلیل مواضع طرفدارانه رمزارزی خود به عنوان «مادر رمزارزها» شناخته می شود، در بیانیه‌ای از اصلاحات پیشنهادی جدید SEC انتقاد کرد و گفت:

رکود، تمرکز، مهاجرت و انقراض، کلیدواژ‌ه‌های آخرین حرکت سازمان SEC است.

پیرس بیان کرد، به‌جای پذیرش وعده‌های فناورانه جدید مانند گذشته، در اینجا پیشنهاد می‌شود که از رکود، تمرکز اجباری، اصرار به مهاجرت و اشتیاق از انقراض فناوری جدید استقبال کنیم.
در چند سال گذشته، کمیسیون SEC علیه شرکت‌‌های رمزارزی مانند Ripple ،LBRY و Coinbase به دلیل نقض قوانین، اقدامات زیادی انجام داده است. این سازمان همچنین استیبل کوین‌ها را هدف قرار داده است. با اشاره به این موضوع، برخی از منتقدان استدلال می‌کنند که SEC به جای ایجاد مقررات روشن، از اقدامات اجرایی برای توسعه قوانین موردی استفاده کرده است.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا