بازی

کارگردان و بازیگر اصلی سریال پیش‌درآمد Dune از آن جدا شدند

کارگردان و بازیگر اصلی سریال پیش‌درآمد Dune از آن جدا شدند

سریال پیش درآمد Dune با نام Dune: The Sisterhood ظاهرا با مشکلاتی مواجه شده است، زیرا به گزارش ددلاین نقش‌ها و کارگردانان آن در حال تغییر هستند.

«یوهان رنک» که در کارنامه خود کارگردانی سریال Chernobyl و برخی قسمت‌های Breaking Bad را دارد، برای کارگردانی دو قسمت اول این سریال در نظر گرفته شده بود، اما اکنون گفته می‌شود که از این کار کنار گذاشته شده است. به همین دلیل نیز تولید سریال به حالت تعلیق درآمده تا جایگزینی برای او پیدا شود. به گفته منابع، رنک رویکرد متفاوتی را با دیدگاه HBO در نظر داشته است.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

همچنین، «شرلی هندرسون» یکی از بازیگران اصلی سریال که قرار بود نقش «تولا هارکنون» را ایفا کند نیز از پروژه جدا شده و سازندگان اکنون در حال پیدا کردن جایگزین او هستند. در مورد تصمیم هندرسون برای ترک پروژه نیز گفته شده که تاخیر در تولید سریال برنامه‌های او تغییر داده است.

قبل از تمام این اتفاقات نیز «دایان آدمو-جان»، خالق، شورانر و نویسنده سریال آن را ترک کرده بود. آلیسون شاپکر (Alison Schapker) به‌عنوان شورانر جدید به روند تولید آن اضافه شده بود.

کارگردان و بازیگر اصلی سریال پیش‌درآمد Dune از آن جدا شدند - lastech

سخنگوی HBO Max به Deadline تایید کرد که The Sisterhood با یک «وقفه از پیش برنامه‌ریزی شده» مواجه شده است و تغییرات خلاقانه زیادی برای آن در حال انجام است تا سریال به منبع خود بیشترین وفاداری را داشته باشد.

فیلم Dune که سال ۲۰۲۱ توسط «دنی ویلنوو» ساخته شده بود، در طول دوران همه‌گیری با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و همین امر باعث شد تا سازندگان آن به فکر ساخت دنباله آن باشند که در نوامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. داستان سریال آن نیز هزاران سال قبل از وقایع فیلم‌ها را روایت می‌کند و روی خواهران هارکنون تمرکز دارد. فیلمبرداری Dune 2 در آذرماه امسال به پایان رسیده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کارگردان و بازیگر اصلی سریال پیش‌درآمد Dune از آن جدا شدند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا