بازی

تعداد بازیکنان Mario + Rabbids Kingdom Battle به ۱۰ میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان Mario + Rabbids Kingdom Battle به ۱۰ میلیون نفر رسید

در حال حاضر پنج سال از عمر بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle می‌گذرد و اگرچه قبل از لانچ با انتشار برخی لیک‌ها، با مشکلاتی مواجه شد و مخاطبان خود را به شک و تردید انداخت، اما باز هم عملکرد بی‌نظیری داشت و اکنون به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سوییچ شناخته می‌شود.

همانطور که می‌توان تصور کرد، این موفقیت و محبوبیت در آمار و ارقام بازی نیز منعکس شده است و یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که کراس‌اوور ماریو با خرگوش‌ها به یک نقطه عطف بزرگ دیگر رسیده است.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle توانسته از زمان عرضه در آگوست ۲۰۱۷ تاکنون به رکورد ۱۰ میلیون بازیکن منحصر به فرد برسد که از رقم ۷.۵ میلیونی گزارش شده در ژوئن سال گذشته، بیشتر است. آمار دقیق فروش این عنوان تاکتیکی-نوبتی اعلام نشده، اما با توجه به تعداد بازیکنان منحصر به فرد، احتمالاً باید در همین حدود باشد.

در همین حال، دنباله‌ای برای این بازی تحت عنوان Mario + Rabbids Sparks of Hope ساخته شده که فاصله چندانی نیز با عرضه جهانی آن نداریم.

Mario

Sparks of Hope قرار است ماریو، لوییجی، پیچ و نسخه‌های ربید آن‌ها را به کهکشان‌ها و یک ماجراجویی بزرگ‌تر از نسخه اول ببرد. شرور اصلی این بازی Cursa نام دارد و همچنین چند شخصیت دیگر هم قرار است به جمع قهرمانان اضافه شوند، از جمله یک ربید بی حال و حوصله به نام ربید روزلینا.

یوبیسافت و نینتندو امیدوار هستند که قسمت دوم نیز به همان موفقیت تجاری و انتقادی قسمت اول برسد. Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا