رمز ارز

استفاده راحت از ارزهای دیجیتال در این پلتفرم!

زمان مطالعه: دقیقه

پلتفرم تجارت الکترونیک باز BigCommerce از آغاز یک همکاری استراتژیک با BitPay و CoinPayments برای ارائه آسان و ایمن راه‌حل‌های پرداخت ارز دیجیتال خبر داد.
در بیانیه مطبوعاتی BigCommerce آمده است که این پلتفرم با گسترش اکوسیستم خود، فرصت‌هایی را برای تجار فراهم می‌کند تا با استفاده از گزینه‌های پرداخت بیشتر از پایگاه مشتریان جدید بهره‌مند شده و رشد بین‌المللی خود را تسریع کنند.
در این بیانه آمده است که رویکرد باز و انعطاف‌پذیر BigCommerce به کسب‌و‌کارها حق انتخاب می‌دهد تا ارز دیجیتال مناسب با کسب‌وکارشان را در دسترس مشتریان خود قرار دهند.
پردازنده پرداخت رمزارزی BitPay به کاربران امکان می‌دهد انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌ کوین، اتریوم، دوج کوین، بیت‌کوین کش، شیبا اینو، رپد بیت‌ کوین، لایت کوین، ریپل و استیبل کوین‌‌های BUSD، DAI، GUSD، USDC و USDP را به‌عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنند.
تیم BigCommerce در توصیف مزایای شروع این همکاری تازه گفت:

با ارائه ارزهای دیجیتال به‌عنوان روش پرداخت، برندها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به بازارهای جهانی آورده و طیف وسیع‌تری از مصرف‌کنندگان را هدف قرار دهند. تراکنش‌های دیجیتال، کارمزد کمتری نسبت به روش‌های سنتی دارند و علاوه بر این، به این وسیله کسب‌وکارها می‌توانند تجربه مشتریان خود را از خرید بهبود بخشیده و در رقابت با رقبایشان قدرتمندانه‌تر عمل کنند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا