رمز ارز

آیا ویزا دست از رمزارزها برمی‌دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس Crypto Cuy Sheffield در یک رشته توییت در روز سه‌شنبه گفت که یک داستان رویترز که ادعا می‌کند هم ویزا و هم مسترکارت سرعت فعالیت‌های کریپتویی خود را کاهش می‌دهند، در مورد ویزا «نادرست» است.

وی افزود:

علی‌رغم چالش‌ها و عدم اطمینان در اکوسیستم رمزارزی، ویزا معتقد است که ارزهای دیجیتال با پشتوانه فیات که روی بلاکچین‌های عمومی اجرا می‌شوند، پتانسیل این را دارند که نقش مهمی در اکوسیستم پرداخت ایفا کنند.

ویزا مدتی است که با فضای کریپتو کار می‌کند، اما در این اواخر همه چیز کند شده است و در ماه نوامبر، به قراردادهای جهانی کارت اعتباری خود با صرافی شکست خورده FTX پایان داد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد کارت‌هایی را به 40 کشور جدید به عنوان بخشی از یک “مشارکت بلندمدت جهانی” عرضه کند اما زمانی که شرکت ورشکست شد، آن را قطع کرد.

ویزا همچنین در ماه اکتبر درخواست‌های علامت تجاری جدیدی را ارسال کرد که به برنامه‌های بالقوه برای کیف پول رمزارزی و محصول متاورس اشاره می‌کرد. کیف پول‌های رمزارزی مانند MetaMask یا Phantom برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم و پرداخت‌ها استفاده می‌شود. در همین حال، متاورس به یک دنیای مجازی مشترک به صورت آنلاین اشاره دارد و به نقطه کانونی برای شرکت‌های مختلف ارزهای دیجیتال و فین‌تک تبدیل شده است.

یکی از سخنگویان ویزا به Decrypt گفت:

شکست‌های اخیر در بخش کریپتو یادآور مهمی است که تا تبدیل شدن کریپتو به بخشی از پرداخت‌ها و خدمات مالی راه درازی در پیش داریم.

سخنگوی ویزا اضافه کرد که ویزا همچنان روی رشد شایستگی‌های اصلی ما در لایه‌های زیرساخت Web3 و ارزیابی پروتکل‌های بلاک چین که توسعه رمزارزها را هدایت می‌کنند، متمرکز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا