رمز ارز

در سال ۲۰۲۳ چند نفر با بیت کوین میلیونر شدند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پس از بازار نزولی سال گذشته که در نتیجه آن، اکثر ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران آنها متحمل ضررهای سنگینی شدند، بیت کوین با رالی صعودی اخیر خود و میلیونر کردن بیش از ۴۴ هزار کاربر، دوباره خبرساز شده است.
بر اساس داده‌های گردآوری‌شده توسط پلتفرم Finbold، تعداد آدرس‌های میلیونر بیت کوین تا تاریخ ۲۸ ژانویه، به ۷۲،۴۸۳ آدرس رسید که نشان‌دهنده افزایش ۶۱ درصدی از رقم گزارش‌شده در ۵ ژانویه، یعنی ۲۸،۰۸۴ آدرس میلیونر بیت کوین است. در این مدت، قیمت بیت کوین حدود ۳۷ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پلتفرم BitInfoCharts، در حال حاضر ۶۷،۵۵۱ آدرس دارای موجودی بیت کوین به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار هستند. علاوه بر این، ۴،۹۳۲ آدرس نیز بیش از ۱۰ میلیون دلار بیت کوین را نگهداری می‌کنند.
این در حالی است که در تاریخ ۵ ژانویه، آدرس‌های دارای حداقل ۱ میلیون دلار برابر با ۲۴،۲۷۹ آدرس و آدرس‌های حاوی بیش از ۱۰ میلیون دلار بیت کوین، برابر با ۳،۸۰۵ آدرس گزارش شده بود.
با این حال، لازم به ذکر است که تعداد میلیونرهای جدید بیت کوین با تعداد آدرس‌هایی که در زمستان رمزارزی سال گذشته متحمل ضرر شده بودند، هنوز فاصله زیادی دارد. به گزارش پلتفرم Finbold، در سال ۲۰۲۲، حدود ۷۱،۰۸۵ آدرس میلیونر بیت کوین از بین رفت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا