بازی

مایکروسافت برنامه‌ای برای انحصار سری بازی Call of Duty ندارد

مایکروسافت برنامه‌ای برای انحصار سری بازی Call of Duty ندارد

حاشیه‌های پیرامون خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تمامی ندارند و اکنون فیل اسپنسر یک بار دیگر به صحبت درباره آینده سری بازی Call of Duty پرداخته است. 

اسپنسر بارها تایید کرده که آن‌ها برنامه‌ای برای انحصاری کردن سری بازی Call of Duty ندارند و این فرانچایز به صورت کامل روی همه پلتفرم‌ها در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. اکنون در مصاحبه‌ای با Xbox On دوباره از اسپنسر درباره آینده این فرانچایز پس از نهایی شدن این خرید ۶۹ میلیارد دلاری، سوال پرسیده شده است.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

برنامه مایکروسافت این است که Call of Duty را به بهترین و کامل‌ترین شکل روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دهد. اسپنسر اشاره کرد که سیاست‌های مایکروسافت و سونی در این زمینه فرق دارد و نسخه‌ای یکسان از بازی روی همه پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. در واقع این شرکت قصد ندارد هیچگونه محتوایی را به انحصار ایکس باکس درآورد. 

بازی Call of Duty

او در ادامه صحبت‌هایش به بازی ماینکرفت، Minecraft Dungeons و Minecraft Legends اشاره کرد که بدون فرق برای کنسول‌های پلی استیشن نیز منتشر می‌شوند. با این وجود نهادهای نظارتی در سراسر جهان نگران این خرید بسیار بزرگ و افزایش قدرت و نفوذ مایکروسافت در صنعت ویدئو گیم هستند.

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

مایکروسافت برنامه‌ای برای انحصار سری بازی Call of Duty ندارد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا