تکنولوژی

اپل ممکن است در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC از دو مک مینی جدید رونمایی کند

طبق شواهدی که از طریق B&H Photo فروشنده مجاز اپل به دست آمده، برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC روز دوشنبه این شرکت، علاوه بر نسخه جدید نرم‌افزار‌های غول فناوری مانند iOS 16 و macOS 13 ممکن است شاهد معرفی «مک مینی M2» و «مک مینی Tower» نیز خواهیم بود.

فروشنده محصولات اپل، صفحه‌های جدیدی را در وب‌سایت خود برای دستگاه مک مینی M2 که هنوز عرضه نشده (نسخه قبلی با پردازنده M1 سال 2020 معرفی شده بود) و یک محصول کاملا جدید با نام عجیب مک مینی Tower ایجاد کرده است.

مشخصات احتمالی دستگاه‌های جدید مک مینی

مک مینی

در صفحات ایجاد شده برای این دو محصول، هیچ تصویری به اشتراک گذاشته نشده و همچنین جزئیات بسیار کمی درباره مشخصات آن‌ها وجود دارد. به عنوان مثال ادعا شده که «مک مینی تاور»، از تراشه M1 پرو بهره خواهد برد.

البته پیش از هرچیزی باید توجه داشت که به طور کامل نمی‌توان به وب‌سایت نمایندگی‌های مجاز اپل اعتماد کرد و اغلب شاخص‌های غیرقابل اعتمادی هستند. همچنین به طور کلی، اپل جزئیات مربوط به اطلاعیه‌های خود را تا پایان رویداد با شرکای شخص ثالت به اشتراک نمی‌گذارند.

مک مینی

شاید دستگاهی که بیشتر انتظار می‌رود، روز دوشنبه و در جریان کنفرانس اپل شاهد معرفی آن باشیم، مک‌بوک ایر و مک پرو جدید است. طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی حداقل 9 مک جدید با تراشه M2 است. اما تمام این محصولات به این زودی‌ها معرفی نمی‌شوند. در حال حاضر، محتمل‌ترین گزینه‌ها برای WWDC 2022 دو دستگاه هستند، مک‌بوک ایر M2 و مک پرو. پیش‌تر در مطلب «هرآنچه از کنفرانس WWDC 2022 اپل انتظار داریم» درباره این دو دستگاه و سایر رونمایی‌های احتمالی غول فناوری در این رویداد توضیح داده بودیم.

اپل دوشنبه 16 خرداد رویداد چند روزه توسعه‌دهندگان خود را با یک نطق اصلی آغاز می‌کند که به وقت ایران ساعت 21:30 شروع می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا