بازی

شرکت حسابداری سیستم حساب

شرکت حسابداری سیستم حساب

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به قوانین و شرایط مالی و مالیاتی و قوانینی که بر اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی کشور ها حاکم است امور مالی بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری می باشد و همکاری با موسسات یا شرکت حسابداری یک انتخاب مناسب برای دریافت خدمات مالی است.

مدیریت جریان وجوه نقد و یا مدیریت حقوق و دستمزد و پرداخت به موقع آن ها، توجه به مالیات و سر و سامان به وضعیت مالیاتی و سایر موارد اینچنین امور مهم و حیاتی برای هر شرکت و سازمانی می باشد.

در کنار این موارد شرکت و سازمان ها به دنبال روش ها و راه هایی برای بودجه بندی صحیح و برنامه ریزی بر اساس آن هستند و اجرای صحیح بودجه بندی برای کسب و کارها اهمیت بالایی دارد زیرا در برنامه ریزی برای آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورت اشتباه می تواند روند توسعه و پیشرفت شرکت را با اختلالات جدی روبرو کند و آسیب های جبران ناپذیری به شرکت و سازمان شما وارد شود.

به همین جهت همانطور که خدمات حسابداری، خدمتی لازم برای و مهم برای کسب و کار ها می باشد اجرای درست و اصولی آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شما برای اینکه بهترین خدمات حسابداری دریافت نمایید باید به سراغ شرکت های حسابداری فعال در این زمینه که سابقه اجرایی موفقی در امور حسابداری شرکت ها دارند بروید. این سابقه اجرایی را شما می توانید با مشاهده رزومه آن ها و شرکت های طرف قرار داد با شرکت حسابداری مورد نظر خود بررسی نمایید.

خدمات حسابداری ارائه شده توسط شرکت حسابداری سیستم حساب توسط حسابداران خبره و متخصص به انجام می رسد و همواره بر کار آنها توسط مدیران ارشد مالی که سابقه طولانی در امور اجرایی مالی، مالیاتی و حسابداری در سطح کشور داشته اند نظارت به عمل می آید.

شرکت حسابداری سیستم حساب - lastech

نظارت و بررسی توسط افراد خبره و با تجربه در این زمینه امکان هر گونه خطا و اشتباهی را از بین میبرد. هر گونه خطا و اشتباه در کار شما به منزله آسیب و خسارات مالی به کسب و کار شما است به همین دلیل اینکه امور مالی شما به درستی به انجام برسد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و از آسیب ها و خسارات مالی جلوگیری به عمل می آورد.

مشاوره مالیاتی

با توجه به اهمیت مالیات و قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از فرار های مالیاتی و همچنین وجود نظارت های دقیق برای کشف و شناسایی تخلفات مالیاتی اهمیت خدمات مالیاتی و مشاور مالیاتی بیشتر از قبل مشخص شده است.

شرکت حسابداری سیستم حساب - lastech

شرکت و سازمان ها برای در امان ماندن از آسیب هایی که در صورت سهل انگاری در امور مالیاتی می تواند در کمین باشد باید به دنبال خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی باشند که توسط حسابداران مالیاتی خبره ارائه شود.

مشاوره مالیاتی راهی سریع و مطمئن برای جلوگیری از هر گونه جرائم مالیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. یک مشاوره مالیاتی با تکیه بر دانش و تجربه خود و سابقه کار با شرکت ها و سازمان های مختلف به سرعت می تواند مشکلات شما را شناسایی نماید و راهکارهای مفید و موثری برای رفع آن ها ارائه دهد.

اهمیت مشاوره مالیاتی آنجا مشخص می شود که گاهی با یک جلسه کوتاه مشاوره می توانید از هدر رفت بخش زیادی از سرمایه خود که در طول به دست آورده اید جلوگیری نمایید.

مشاوره مالیاتی و خدمات مالیاتی مکمل های خوبی برای یکدیگر می باشند اما هیچکدام نمی تواند جای دیگری را پر نماید. برای دریافت نتیجه بهتر از مشاور مالیاتی بهتر است که از شخص یا شرکتی که خارج از تیم اجرایی خدمات مالیاتی شماست استفاده کنید تا بتوانید نکاتی را ممکن است برای مالیات از قلم افتاده باشند را دوباره بررسی نمایید.

آشنایی با فرمول حسابداری

در دنیا تمام قوانین فیزیک و ریاضی بر طبق یک نظم و فرمول و از یک برابری و تساوی تبعیت می کنند، فرمول حسابداری نیز از این اصل مستثنی نیست.

شرکت حسابداری سیستم حساب - lastech

فرمول حسابداری یا همان فرمول معادله حسابداری به این گونه است که مجموع بدهی ها و حقوق صاحبان سهام باید با دارایی ها برابر باشد به عبارتی:

دارایی = بدهی + حقوق صاحبان سهام

همانطور که از نام معادله پیداست و مانند تمام معادلات ریاضی دو طرف معادله باید با یکدیگر برابر باشند. این معادله همیشه ثابت است و هیچ چیزی نیابد دو طرف این معادله را به هم بریزد.

همانطور که گفته شد معادلات همه از قوانین ریاضی پیروی می کنند. دو طرف فرمول حسابداری باید ثابت باشد حال به هر طریقی می توان این فرمول را جابجا کرد به شرطی که دو طرف فرمول با یکدیگر برابر باشند به عنوان مثال فرمول حسابداری می شود به شکل زیر نیز نوشته شود:

حقوق صاحبان سهام = بدهی ها – دارایی ها

هم اکنون به تعریف مختصر و مفیدی درباره هر یک از اجزای فرمول حسابداری می پردازیم.

دارایی ها به متعلقات با ارزش یک شرکت می گویند به عبارت دیگر چیز های با ارزشی که متعلق به یک کسب و کار و شرکت و یا سازمان هستند.

بدهی ها تعهداتی هستند که شرکت را به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار کرده است و انواع مختلفی دارد.

حقوق صاحبان سهام همان درآمدی است که سهامداران و مالکان می توانند پس از پرداخت بدهی ها آن را برداشت نمایند.

در این مطلب کوتاه سعی بر آن داشتیم تا فرمول حسابداری یا همان معادله حسابداری را به زبان ساده و به صورت مختصر برای شما شرح دهیم.

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری همانند سایر خدمات حوزه مالی برای شرکت و سازمان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خدمات حسابداری طیف وسیعی از خدمات حوزه مالی را شامل می شود.

خدمات حسابداری از آن جهت حائز اهمیت است که ارتباط مستقیمی با شریان های حیاتی هر کسب و کاری دارد و به مدیریت و دست و پنجه نرم کردن با مسائل و مالی و حسابداری آن کسب و کار می پردازد.

هنگامی که شما خدمات حسابداری اصولی و درستی را دریافت نمایید می توانید شرایط مالیاتی کسب و کار خود را نیز بهبود ببخشید. تاثر مثبتی که خدمات حسابداری می تواند بر سایر بخش های کسب و کار شما بگذارد اهمیت آن را برای کارفرمایان و مدیران کسب و کار دو چندان کرده است.

خدمات حسابداری را همانند سایر خدمات مالی می توانید از شرکت های حسابداری دریافت نمایید تنها نکته ای که در این بین باید مورد توجه باشد این است باید با دقت و وسواس خاصی به دنبال انتخاب یک شرکت حسابداری خوب باشید.

ما در شرکت حسابداری سیستم حساب آماده ارائه انواع خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی و مشاوره ای که شامل مشاوره مالیاتی و مشاوره حسابداری است به شما صاحبان محترم کسب و کار می باشیم.

در هر زمانی شما می توانید با تماس به صورت آنلاین و یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و مسائل خود را مطرح کنید و برای هر یک از نیاز های خود خدمات لازم را دریافت نمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا