بازی

The Last of Us قرار بود به یک سریال انیمیشنی تبدیل شود

The Last of Us قرار بود به یک سریال انیمیشنی تبدیل شود

جفری پیرس، صداپیشه نقش تامی، برادر جوئل در هر دو بازی د لست آو آس (The Last of Us) اخیرا افشا کرده که ناتی داگ در مقطعی قصد داشته از این فرانچایز یک سریال انیمیشنی اقتباس کند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول

او در گفت و گو با The Direct اعلام کرده که این فرانچایز راه طولانی را قبل از ساخت سریال آن در HBO طی کرده و در ابتدا قرار بوده به عنوان یک فیلم سینمایی یا حتی سریال انیمیشنی مانند Dragon Age: Absolution، Dota: Dragon’s Blood و یا حتی آرکین ساخته شود:

در طول زمان چند انتخاب مختلف وجود داشت: در یک نقطه تصمیم بر ساختن یک فیلم سینمایی بود و در نقطه دیگر به یک انیمیشن سریالی موشن کپچر فکر می‌کردیم. فکر می‌کنم می‌توانستم در هر دوی این آثار تا حدودی درگیر باشم و همکاری داشته باشم.

اینطور که به نظر می‌رسد این بازیگر درباره انتخاب شدن در اقتباس لایو اکشن The Last of Us تردید داشت، اما اگر سازندگان قصد داشتند نسخه انیمیشنی این فرانچایز را بسازند، روی بازگشت مجدد تامی و صداپیشگی این شخصیت حساب باز می‌کرد. در نهایت ما به سریال HBO رسیدیم و پیرس این شانس را داشت که به عنوان شخصیت فرعی پری از کانزاس سیتی در سریال ظاهر شود. اگرچه با توجه به سرنوشت او بعید است در قسمت‌های بعدی بازگردد.

سریال The Last of Us

اکنون که چند اپیزود از سریال د لست آو آس منتشر شده، سخت است که آن را در قالبی به جز این سریال تصور کنیم؛ چراکه به عقیده بسیاری توانسته محیط بازی، داستان و درام آن را به حد قابل قبولی نشان دهد. علی رغم اینکه خود سریال خیلی به رئالیسم اهمیت نمی‌دهد، لایو اکشن هنوز هم انتخابی طبیعی برای ارائه برخی از قوی‌ترین اجراهای تلویزیون در حال حاضر به نظر می‌رسد.

طی همین مصاحبه، جفری پیرس همچنین تایید کرد که طبق شایعات، ماهرشالا علی، بازیگر فیلم Green Book قرار بوده بجای پدرو پاسکال برای ایفای نقش شخصیت جوئل انتخاب شود. اما در نهایت پاسکال مسئولیت ایفای این نقش را برعهده گرفت که به نظر می‌رسد طرفداران از عملکرد او تا به اینجای کار رضایت دارند.

بد نیست بدانید قسمت هفتم سریال The Last of Us که به تازگی منتشر شده، کمترین امتیاز کل مجموعه را کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی:برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتابداستان‌های جذاب و خلاقانه
برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاب


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا