رمز ارز

دوج کوین حمایت یک صرافی بزرگ دیگر را به دست آورد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در فیلیپین به نام Coins Pro، رمزارز دوج کوین (DOGE) را به لیست جفت‌های معاملاتی کریپتو به فیات خود اضافه کرده است. این اعلامیه روز دوشنبه توسط Coins.ph در توییتر منتشر شد.
طبق گزارش‌ها، DOGE اکنون یکی از جفت‌ ارزهای مختلف کریپتو به فیات است که برای تجارت در Coins Pro در دسترس است و کاربران می‌توانند مستقیماً ارزهای دیجیتال را با استفاده از پزو فیلیپین (PHP) با کارمزد پایین معامله کنند. این صرافی علاوه بر سفارشات بازار، سفارش‌های پیشنهاد قیمت و حد مجاز را نیز ارائه می‌دهد.
صرافی Coins.ph یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در فیلیپین است که در سال 2014 تأسیس شد. این صرافی در اوایل آوریل 2022 توسط Wei Zhou، مدیر مالی سابق بایننس، خریداری شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در سال 2019، دوج کوین در صرافی بایننس، از بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم معاملات، لیست شد. همچنین در سال 2021، این میم کوین محبوب به صرافی کوین بیس اضافه شد.
با این حال، محبوبیت این ارز دیجیتال در اوایل سال 2021، تا حدی به لطف تایید رسانه‌های اجتماعی و افراد مشهور مانند ایلان ماسک، به شدت افزایش یافت.
افزودن DOGE به جفت‌های معاملاتی Coins Pro، پیشنهادات این پلتفرم را گسترش داده و گزینه‌های بیشتری را برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا