بازی

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد

فیلم اقتباسی و صدالبته مورد انتظار Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد فیلم «دانجنز اند دراگنز» یک تجربه‌ی اکشن و پرهرج و مرج را در کنار لحظاتی خنده‌دار و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک فیلم کلان بودجه است که توسط پارامونت ساخته می‌شود. در بازی سیاهچال‌ها و اژدهایان هر کلاس ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی دارد و توجه به این موضوع برای موفقیت فیلم بسیار ضروری است.

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - lastech

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Dungeons and Dragons به خوبی توانسته انتظارات را برآورده کند و تاکنون نمرات خوبی را به‌دست آورده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۳ نقد) امتیاز ۹۲٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۷ نقد) نمره ۸۳ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves با ارائه دادن جادوی خاص خود راه متفاوتی نسبت به دیگر فیلم‌های فانتزی را پیش می‌گیرد. داستانی درگیرکننده، شخصیت‌های دلربا، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و فضای سرگرم‌کننده، این فیلم را به یک عنوان کلاسیک ارزشمند تبدیل می‌کند.

IndieWire – نمره ۹۱ از ۱۰۰

این نه‌تنها یک فیلم فانتزی سرگرم‌کننده است که اقتباسی عالی از یک بازی ویدیویی به شمار می‌رود. دعوت‌نامه‌ای برای پا گذشتن به نسخه‌ی جدید و زیباتر از دنیایی که گیمرها از قبل آن را دوست داشتند و به‌نظر می‌رسد فیلمسازان (سازندگان) نیز به آن علاقه نشان می‌دهند.

Polygon – نمره ۹۰ از ۱۰۰

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - lastech

این فیلم در عین حال که جذاب و سرگرم‌کننده است گاها تصنعی ولی همچنان اقتباسی خوب و به طرز سرسام‌آوری خلاقانه حس می‌شود. فیلمی که ممکن است ناخواسته در پایان اشکتان را در بیاورد.

Variety – نمره ۸۰ از ۱۰۰

نبض هیجان و حس بازی در این فیلم موج می‌زند. این در حالی است که جلوه‌های ویژه‌ی پرقدرت، طراحی صحنه‌ی پرجزئیات و موسیقی جریان‌دار در طول فیلم در نهایت موفق می‌شوند تا تخیل بیننده را فعال و او را در دل ماجراجویی‌های فیلم غرق کنند.

The Hollywood Reporter – نمره ۸۰ از ۱۰۰

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که این فیلم در کل سرگرم‌کنندگی قابل توجهی را ارائه داده و یک اقتباس بسیار خوب تلقی می‌شود که از جلوه‌های بصری و فضای مناسب با بازی‌های ویدیویی بهره می‌برد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا