بازی

Cyberpunk 2077 رسما برای استیم دک تایید شد

Cyberpunk 2077 رسما برای استیم دک تایید شد

تعداد عناوین تایید شده برای استیم دک روز به روز افزایش می‌یابد و اکنون سی دی پراجکت رد اعلام کرده بازی Cyberpunk 2077 رسما برای کامپیوتر دستی و کوچک ولو تایید شده.

اکانت رسمی بازی در توییتر نوشت: «از نایت سیتی سیر نمی‌شوید؟ می‌خواهید هرجا که می‌روید آن را با خود ببرید؟ از این پس می‌توانید، چراکه سایبرپانک ۲۰۷۷ برای سازگاری با استیم دک تایید شده است.»

مطلب پیشنهادی:۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانیدویژگی‌های مخفی استیم دک کدامند؟
۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانید

تجربه این بازی روی استیم دک به هیچ مراحل پیچیده و خاصی هم نیاز ندارد. اگر از قبل سایبرپانک را خریداری کرده‌اید، می‌توانید صرفا به صفحه استیم آن روی استیم دک مراجعه نموده و آن را دانلود نمایید.

Cyberpunk 2077

ولو اعلام کرده بازی‌ها باید شرایط خاصی داشته باشند تا به شکل رسمی برای استیم دک تایید شوند. این شرایط شامل «در دسترس بودن تمام کارکردها حین استفاده از تنظیمات اصلی کنترلر، نشان دادن علامت دکمه‌های کنترلر استیم دک، خوانا بودن تمام نوشته‌ها در صفحه، سازگاری تنظیمات گرافیکی بازی با استیم دک جهت اجرای روان و قابل قبول» است.

غیر از نسخه استیم دک، سی دی پراجکت رد طی ماه‌های اخیر روی اکسپنشن Cyberpunk 2077: Phantom Liberty کار کرده که در آن شاهد بازگشت جانی سیلورهند و همچنین معرفی ادریس البا و ساشا گری هستیم. این DLC در تاریخ نامعلومی از ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شویدوقتش رسیده خودتان دست به کار شوید!
با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا