رمز ارز

موفقیت جدید فلوکی تهدیدی بزرگ برای شیبا؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلوکی اینو (FLOKI) که به عنوان «ارز دیجیتال مردم» نیز شناخته می‌شود، اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. این میم کوین محبوب که نام آن از سگ شیبا اینوی ایلان ماسک الهام گرفته شده، با افزایش اخیر قیمت خود، اکنون به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار پیوسته است. به این ترتیب، فلوکی پس از دوج کوین (DOGE)، شیبا (SHIB) و BONE، چهارمین میم کوینی است که به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، فلوکی در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۴۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۱٫۱ درصد و در مقایسه با هفته گذشته، بیش از ۲۵ درصد رشد دارد. این میم کوین با ارزش بازار ۴۳۱٫۶۳۷ میلیون دلاری خود، در حال حاضر در جایگاه ۹۷ام بازار قرار گرفته است.
موفقیت جدید فلوکی تهدیدی بزرگ برای شیبا؟!لازم به ذکر است که در بازه زمانی هفتگی، دوج کوین و شیبا هر دو شاهد افت قیمت خود بوده‌اند.
جدا از افزایش چشمگیر قیمت فلوکی، ابزارهای کاربردی آن مانند بازی متاورسی Valhalla، پروتکل دیفای FlokiFi، یک بازار NFT (توکن‌ غیرقابل تعویض) و یک پلتفرم آموزشی، از جمله عناصر کلیدی رشد آن هستند.
در همین حال، گزارش‌هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه به عنوان بخشی از یک همکاری استراتژیک با رئال مادرید، تابلوهای فلوکی قرار است در طول بازی‌های خانگی این تیم فوتبال برای بینندگان نمایش داده شود. طبق گزارش‌ها، قرارداد این ارز دیجیتال با این باشگاه بر روی برندسازی و پیام‌رسانی فلوکی با هدف مخاطبان منطقه آسیا و اقیانوسیه، متمرکز است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا