بازی

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 دوست دارد نسخه پی‌سی بازی را منتشر کند

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 دوست دارد نسخه پی‌سی بازی را منتشر کند

تهیه‌کننده Final Fantasy 16، نائوکی یوشیدا، در مصاحبه جدید خود با وبلاگ پلی استیشن ژاپن تایید کرد که بازی تابستان سال آینده برای PS5 منتشر می‌شود. با این حال، نسخه پی‌سی بلافاصله پس از پایان مدت زمان انحصاری منتشر نخواهد شد.

اول از همه، باید بگویم درست است که فاینال فانتزی ۱۶ یک بازی انحصاری شش ماهه برای پلتفرم PS5 است. با این حال، اینکه بخواهیم نسخه PC را شش ماه بعد عرضه کنیم، یک داستان کاملاً متفاوت است. واضح میگم نسخه پی‌سی بعد از نیم سال نمیاد. به این دلیل که ما زمان و هزینه زیادی را صرف بهینه‌سازی پلتفرم پلی استیشن کردیم تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهیم.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

با این حال، یوشیدا علاقه‌مند است این بازی را در نهایت برای پی‌سی منتشر کند.

البته من دوست دارم نسخه رایانه‌های شخصی را در مقطعی منتشر کنم تا همه بتوانند تا حد امکان آن را بازی کنند. با این حال، حتی اگر بعد از عرضه نسخه PS5 شروع به بهینه‌سازی نسخه پی‌سی کنیم، نمی‌توانیم آن را در عرض ۶ ماه آماده کنیم، بنابراین در یک بازه زمانی کوتاه نیم ساله عرضه نمی‌شود.

خوشحال می‌شوم اگر بتوانید نسخه PS5 را که با این تصور ساختم تا بهترین بازی جهان باشد، تجربه کنید. اگر نسخه پی‌سی تا ۶ ماه بعد از آن عرضه شود، دیگر باید شرکت را ترک کنم (می‌خندد). لطفاً نگویید «نسخه پلی استیشن ۵ را نمی‌خرم چون نسخه پی‌سی تا نیم سال دیگر منتشر می‌شود».

Final Fantasy

Final Fantasy 16 در ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) برای PS5 در سراسر جهان عرضه می‌شود و یوشیدا مطمئن است که در آن تاریخ عرضه خواهد شد مگر اینکه شهاب سنگی ناگهان به مقر اسکوئر انیکس در ژاپن برخورد کند.

ویدئوهای جدید گیم‌پلی نگاه بهتری به مبارزات real-time و نحوه مبارزه کلایو با همراهان در نبردهای Eikon ارائه کردند. Timely Support Accessories نیز برای جاخالی دادن خودکار، کمبوهای ترکیبی آسان و موارد دیگر برای کسانی که در مبارزه با مشکل مواجه می‌شوند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

یوشیدا همچنین تایید کرده که بیش از ۱۱ ساعت سینماتیک در سناریوی اصلی وجود خواهد داشت. به علاوه تنها یک درجه سختی برای بازیکنان دارد و احتمالا با تجربه‌ای چالش برانگیز رو به‌ رو خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا