رمز ارز

ورود ایلان ماسک به دنیای هوش مصنوعی؛ کدام رمزارزها صعود کردند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ایلان ماسک، میلیاردر معروف و مدیرعامل شرکت تسلا، در مورد سرمایه‌گذاری بعدی خود، به محققان ربات‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه کرده است. بسیاری معتقدند که ورود ماسک به دنیای هوش مصنوعی، می‌تواند به معنای پیشرفت‌های عظیمی برای این حوزه در سال آینده باشد. طبق گزارش‌ها، ماسک با کارشناسان هوش مصنوعی در مورد طرح‌هایی برای تشکیل یک آزمایشگاه تحقیقاتی جدید برای توسعه یک رقیب برای چت بات ChatGPT صحبت کرده است.
پس از انتشار این گزارش‌ها، ماسک در یکی از توییت‌های خود نیز به اصطلاح “BasedAI” اشاره کرد و باعث ایجاد این گمانه‌زنی‌ها شد که او در حال انتخاب نام برای سرمایه‌گذاری بعدی خود است.
لازم به ذکر است که ماسک در سال ۲۰۱۵ به همراه سام آلتمن، OpenAI، شرکت توسعه‌دهنده ChatGPT را تاسیس کرده بود. از این رو، علاقه او به توسعه محصولات در حوزه هوش مصنوعی همیشه مشخص بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که انتقاد او از پاسخ‌های ربات ChatGPT باعث شده که به دنبال ساخت یک چت بات هوش مصنوعی جایگزین باشد.
ظهور و پذیرش گسترده ربات ChatGPT در ماه‌های اخیر منجر به افزایش قیمت و جذابیت توکن‌های هوش مصنوعی نیز شده است. حال، انتشار خبرهای مربوط به ورود ماسک به دنیای هوش مصنوعی نیز، باعث شده که این توکن‌ها همچنان روند صعودی را حفظ کنند. برای مثال، SingularityNET با نماد AGIX، در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمتی ۰٫۵۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲٫۳ درصد و در یک هفته گذشته، نزدیک به ۳۵ درصد رشد دارد. رشد قیمت این رمزارز در مقایسه با ابتدای سال میلادی جاری نیز به بیش از ۱،۰۰۰ درصد می‌رسد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا