بازی

چرا یوبیسافت ۳ تا از بازی‌های خود را کنسل کرد؟

چرا یوبیسافت ۳ تا از بازی‌های خود را کنسل کرد؟

یوبیسافت چندی پیش سه بازی خود را کنسل کرد و تاریخ عرضه تعدادی را هم عقب برد که همه به خاطر عملکرد مالی نه چندان خوب آن‌ها در سه ماه مالی قبلی بود.

اکنون ایو گیمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبیسافت، اعلام کرده که این کار به این دلیل صورت گرفت که استودیوها روی پروژه‌های زیادی به صورت همزمان کار می‌کردند. بنابر گزارش IGN در جدیدترین گزارش مالی شرکت اعلام کرد که استودیوهای آن‌ها به فضا بیشتری برای توسعه مناسب پروژه‌ها خود نیاز داشتند. 

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

اکنون این شرکت به اندازه کافی فضا برای ساخت بازی دارد و تعداد قابل توجهی از این آثار را در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌کند. این شرکت همچنین قصد دارد که در ۲۴ ماه آینده، تعداد بازی‌های در حال توسعه خود را کاهش دهد. همچنین در راستای این برنامه، این شرکت قصد دارد پس از عرضه بازی‌ها، زمان پشتیبانی از آن‌ها را افزایش دهد و تمرکز خود را روی بسته‌های الحاقی بیشتر کند. 

یوبیسافت

گزارشات حاکی از آن است که Ubisoft احتمالا ۱۱ بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دارد. در این میان Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora برای این شرکت بیشترین اهمیت را دارند. دو بازی جدید از Far Cry نیز در حال توسعه است که یکی از آن‌ها در آلاسکا جریان دارد. 

باید اشاره کنیم که این شرکت برای حضور در مراسم E3 2023 در لس آنجلس اعلام آمادگی کرده است که از تاریخ ۱۳ ژوئن تا ۱۶ ژوئن برگزار می‌گردد. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

چرا یوبیسافت ۳ تا از بازی‌های خود را کنسل کرد؟ - lastech
بایدبا کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا