بازی

سازنده Hitman روی یک بازی فانتزی آنلاین کار می‌کند

سازنده Hitman روی یک بازی فانتزی آنلاین کار می‌کند

استودیو IO Interactive، سازنده سری بازی هیتمن (Hitman)، چند پروژه در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی و آنلاین است. 

استودیو IO Interactive چندین دفتر در شهرهای کپنهاگ، مالمو و بارسلونا دارد که به صورت موازی روی بازی‌ جیمز باند و این پروژه آنلاینِ فانتزی کار می‌کنند. این بازی در واقع یک آی‌پی جدید است که به نظر می‌رسد پشتیبانی از آن پس از عرضه نیز ادامه خواهد داشت، تا برای چند سال بازیکنان و طرفداران را سرگرم کند. 

به نظر می‌رسد که این بازی تمرکز زیادی روی کار تیمی (با عضوهای منحصر به فرد) خواهد داشت و IO Interactive هسته اصلی این جهان فانتزی را بر این اساس طراحی می‌کند. این توسعه دهنده در حال حاضر به یک بیانیه بسنده و اعلام کرده که قصد ساخت یک بازی فانتزیِ کلاسیک را دارد. 

بازی Hitman و یک بازی فانتزی

همچنین باید اشاره کنیم که دو سال پیش شایعاتی درباره همکاری مایکروسافت و این استودیو منتشر شده بود. بر اساس این شایعات IO Interactive ساخت یک بازی فرست پارتی و انحصاری با تم اژدها برای ایکس باکس را آغاز کرده بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار ما قرار ندارد و این بازی شاید تا چند سال دیگر نیز معرفی نشود. 

دیگر پروژه سازنده Hitman، بازی جدیدی از جیمز باند است که تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد. مدیرعامل این استودیو گفته بود که بازی دارای یک داستان ۱۰۰ درصد اصیل و تازه خواهد بود و هیچ شباهتی به هیچ یک از فیلم‌های این شخصیت ندارد.


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

سازنده Hitman روی یک بازی فانتزی آنلاین کار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا