رمز ارز

آیا بیت کوین توان ایستادگی در برابر ترندهای روز بازار را دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چاماس پالی هپیتیا (Chamath Palihapitiya)، میلیاردر معروف، می‌گوید که افزایش قیمت بیت کوین در مقایسه با سرمایه‌گذاری‌های جدید کم‌رنگ خواهد شد. این میلیاردر و سرمایه‌گذار اولیه بیت کوین معتقد است که تعدادی از ترندهای نوظهور، می‌توانند فرصت شغلی و سرمایه‎گذاری بزرگتری را ارائه دهند.
وی در گفت‌وگوی جدید خود گفته که در دو دهه آینده، تمام وقت خود را صرف کار روی مسائل کلیدی جهانی، از جمله مشکلات تولید انرژی، مشکلات محاسباتی و مشکلات علوم زیستی، خواهد کرد.
لازم به ذکر است که Social Capital، شرکت سرمایه‌گذاری پالی هپیتیا، در تعدادی از شرکت‌هایی که در حوزه علوم زیستی، انرژی پاک و صنایع فناوری کار می‌کنند، سرمایه‌گذاری انجام کرده است، از جمله Syapse (شرکتی که به دنبال پیشرفت در مراقبت از بیماران در دنیای واقعی است)، Proterra (شرکتی که هدف آن، توسعه اتوبوس‌هایی با باتری‌های الکتریکی است) و Groq (شرکتی که به دنبال سرعت بخشیدن به حجم کاری در هوش مصنوعی است).

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گفته پالی هپیتیا، رسیدگی به این مشکلات می‌تواند تریلیون‌ها دلار ثروت بین سرمایه‌گذاران توزیع کند. او تأکید می‌کند کسانی که این تغیرات را درک می‌کنند، به‌ طور باورنکردنی مرفه و ثروتمند خواهند بود. او همچنین می‌گوید که این تغییرات، می‌توانند فرصتی بزرگ‌تر از خرید بیت‌کوین در بیش از یک دهه پیش، زمانی که در حدود 100 دلار معامله می‌شد، ایجاد کنند.

او می‌گوید:

این همان چیزی است که فکر می‌کنم مناسب‌ترین فرصت برای سرمایه‌گذاری است؛ من قبلاً هرگز چنین احساسی نداشته‌ام. من حتی این احساس را در مورد بیت کوین نداشتم. من مردی بودم که در سال 2011 صاحب 5٪ از این چیزها بود. من به شما می‌گویم که در مقایسه با فرصت‌های ایجادشده در این تغییرات، افزایش قیمت بیت‌کوین کم‌رنگ خواهد بود.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده 23577 دلار معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در سال 2011، افزایش خیره‌کننده 23477 درصدی را نشان می‌دهد.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا