عمومی

لپ‌تاپ ۲۰۲۴ لنوو شیائوشین با پردازنده Core Ultra و گرافیک قدرتمند معرفی شد

لپ‌تاپ ۲۰۲۴ لنوو شیائوشین با پردازنده Core Ultra و گرافیک قدرتمند معرفی شد

مارس ۲۰۲۴ (آذر و دی ۱۴۰۲)، لنوو لپ‌تاپ Xiaoxin Pro 16 2024 را با پردازنده اینتل Core Ultra 9-185H برای بازار چین معرفی کرد. این شرکت اکنون نسخه‌ی دیگری از لپ‌تاپ ۱۶ اینچی خود را با پردازنده‌ی Core Ultra 5-125H و گرافیک انویدیا RTX 4050 با ۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 معرفی کرده است.

پردازنده‌ی Core Ultra 5-125H لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 16 جدید ۱۴ هسته و ۱۸ ترد دارد و فرکانس آن در حالت توربو به ۴٫۵ گیگاهرتز می‌رسد. این محصول به ۱۶ گیگابایت رم سریع LPDDR5x و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe SSD نیز مجهز است.

لنوو برای مدیریت دمای لپ‌تاپ جدیدش، از سیستم خنک‌کننده‌‌ای با فن دوگانه و لوله‌ی حرارتی کامپوزیت سه‌بعدی استفاده کرده است که گفته می‌شود عملکرد قدرتمندی در خنک‌سازی قطعات دارد.

خنک کننده لپ تاپ لنوو Xiaoxin pro 16 2024

Lenovo

کاربران می‌توانند هنگام کار با لپ‌تاپ لنوو Xiaoxin Pro 16 بسته به نوع نیاز خود، به‌راحتی بین حالت‌های عملکرد بهتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی جابه‌جا شوند که در حالت صرفه‌جویی صدای فن به کمتر از ۲۵ دسی‌بل می‌رسد. لنوو برای تأمین انرژی موردنیاز این محصول از باتری چهار سلولی با ظرفیت ۸۴ وات ساعت و آداپتور برق ۱۷۰ واتی GaN استفاده کرده است.

لنوو Xiaoxin Pro 16 از نمایشگر 2.5K (با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نسبت‌ تصویر ۱۶:۱۰، پوشش کامل فضای رنگی sRGB، روشنایی ۳۵۰ نیت و روکش ضدانعکاس نور بهره می‌برد. ناگفته نماند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی لپ‌تاپ ۹۱٫۶ درصد است.

مشخصات لپ تاپ لنوو Xiaoxin pro 16 2024

Lenovo

همچنین، لپ‌تاپ جدید لنوو به کاربر اجازه می‌دهد تا با فشردن کلید Fn+R، نرخ نوسازی نمایشگر را به‌راحتی تغییر دهد.

طبق پست رسمی لنوو در ویبو، وزن لپ‌تاپ Xiaoxin Pro 16 حدود ۱٫۹۴ کیلوگرم و ضخامت آن فقط ۱۷٫۵ میلی‌متر است. این محصول به دو پورت تاندربولت ۴، یک درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، اسلات کارت حافظه‌ی SD و درگاه شارژ مربعی ۱۷۰ واتی مجهز شده است. قیمت لپ تاپ جدید Xiaoxin Pro 16 2024 با گرافیک مجزا ۱٬۱۰۴ دلار است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا