بازی

میازاکی: موفقیت Elden Ring روی برنامه‌های فرام‌سافتور تاثیری ندارد

میازاکی: موفقیت Elden Ring روی برنامه‌های فرام‌سافتور تاثیری ندارد

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی‌های Elden Ring و Dark Souls اعلام کرد که موفقیت تجاری و انتقادی الدن رینگ باعث نمی‌شود تا فرام‌سافتور (FromSoftware) برنامه‌هایش برای بازی‌ها و پروژه‌های آینده را تغییر دهد.

میازاکی در صحبت با IGN به این سوال طرفداران پاسخ داد که آیا موفقیت مالی Elden Ring به این معنی است که در آینده شاهد محتواهای بیشتری از این بازی خواهیم بود یا خیر:

مشخصا Elden Ring یک موفقیت تجاری است. همه از این موضوع آگاه هستند اما واقعا هیچ تاثیری روی برنامه‌های بعدی ما ایجاد نمی‌کند. ما اساسا به ساخت بازی که می‌خواهیم بسازیم ادامه می‌دهیم و این سیاست ماست. به همین سادگی!

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟

او در ادامه گفت:

کاملا مشخص است که این تجربه خوبی برای من و سایر اعضای تیم Elden Ring بوده است. گاهی اوقات همه ما در مورد کاری که انجام می دهیم بسیار هیجان‌زده بودیم. گاهی اوقات نتوانستیم چیزهایی که می‌خواستیم را در بازی پیاده‌سازی کنیم. اما به هر حال، این تجربه واقعا خوبی بود و ما اساسا می‌خواهیم به ساخت بازی‌هایی که جهان‌بینی بسیار بزرگی دارند ادامه دهیم و اجازه دهیم بازیکنان روی ماجراجویی را احساس کنند.

Elden Ring

Elden Ring که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، اخیرا از یک نقطه عطف چشمگیر عبور کرد و فروش آن به ۲۰ میلیون نسخه رسید. این گزارش در حالی منتشر شده که فرام‌سافتور به تازگی از بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree رونمایی کرده است.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا