بازی

تام هیدلستون برای فصل دوم سریال The Night Manager باز خواهد گشت

تام هیدلستون برای فصل دوم سریال The Night Manager باز خواهد گشت

طبق گزارش رسانه‌ی ددلاین، سریال The Night Manager یا «مدیر شب» با بازی تام هیدلستون پس از حدودا ۷ سال حال برای فصل دوم تمدید شده و فیلمبرداری آن از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

همانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز با همکاری بی‌بی‌سی (BBC) تولید خواهد شد. با این حال بر خلاف فصل قبل که توسط AMC پخش می‌شد فصل جدید قرار است در سرویس استریم Amazon Prime Video به نمایش گذاشته شود. گفته می‌شود داستان فصل جدید قرار است ۲ سال بعد از اتفاقات و وقایع آخرین اپیزودی که تا به حال از «مدیر شب» پخش شده جریان داشته باشد. همچنین گرچه این سریال تا به امروز به صورت رسمی چراغ سبز نگرفته اما به‌نظر می‌رسد به زودی اخبار و جزئیات جدیدی در رابطه با فصل دو به گوش می‌رسد.

این سریال که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته جان لوکاره راه خود را به دنیای آثار تلویزیونی باز کرده داستان زندگی جاناتان پاین را روایت می‌کند. کهنه‌سربازی انگلیسی که حال یک هتل را اداره می‌کند. او به یک گروه عملیاتی می‌پیوندد تا درباره فروش غیرقانونی یک باند خلافکار تحقیق کند. وظیفه پاین این است که با ریچارد روپر، یکی از بدنام‌ترین دلالان اسلحه، صمیمی شود. این سریال نامزد دریافت جوایز بسیاری شده و البته که دو جایزه امی و سه جایزه گلدن گلوب هم کسب کرده است.

تام هیدلستون برای فصل دوم سریال The Night Manager باز خواهد گشت - lastech
  • ۷ مینی سریال انگلیسی که باید تماشا کنید

علاوه بر تام هیدلستون، هیو لوری، اولیویا کلمن و تام هالندر از دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ای هستند که در این مینی سریال انگلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمنامه‌ی فصل دوم سریال The Night Manager توسط دیوید فار به رشته‌ی تحریر در آمده و تحت عنوان اسم رمز Steelworks از اواخر سال جاری میلادی در مناطقی از لندن و آمریکای جنوبی فیلمبرداری می‌شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا