بازی

فروش Ant-Man and the Wasp: Quantumania در باکس آفیس داخلی از ۱۶۷ میلیون دلار عبور کرد

فروش Ant-Man and the Wasp: Quantumania در باکس آفیس داخلی از ۱۶۷ میلیون دلار عبور کرد

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در هفته‌ی دوم اکرانش با افت شدیدی مواجه شده است. به طوری که جایگاه برتر «بدترین افت فروش در دومین آخر هفته» را بین دیگر آثار دنیای سینمایی مارول از آن خود کرده است. این فیلم که در دومین آخر هفته‌ی اکرانش موفق به کسب ۳۲ میلیون دلار شد کاهشی ۶۹.۷ درصدی را نسبت به هفته‌ی پیش تجربه کرد. با این حال طبق برآوردهای فعلی این درصد سقوط فروش احتمالا از مرز نگران‌کننده‌ی ۷۰ درصدی عبور نخواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید

علی‌رغم شروع بسیار خوب فیلم «خرس کوکائینی» در گیشه، Ant-Man 3 همچنان توانست جایگاه اول در جدول فروش «آخر هفته» را حفظ کند. فیلم Cocaine Bear که یک بازگشت فوق‌العاده برای الیزابت بنکس (کارگردان) در مقایسه با فیلم قبلی‌اش (ریبوت Charlie’s Angels) محسوب می‌شود در اولین آخر هفته‌ی اکرانش موفق به کسب ۲۳ میلیون دلار شد و به طور کلی در گیشه‌ی جهانی از رقم ۲۸ میلیون دلار نیز عبور کرد.

از سوی دیگر فروش فیلم «انت من ۳» در سطح جهانی از رقم ۳۶۳ میلیون دلار و در باکس آفیس داخلی (آمریکای شمالی) از ۱۶۷ میلیون دلار فراتر رفت. در مقام مقایسه با دیگر آثار ابرقهرمانی که در دومین آخر هفته‌ی اکران افت شدیدی داشتند می‌توان به فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (۶۹.۱ درصد کاهش فروش) و Thor: Love and Thunder (۶۷.۷ درصد کاهش فروش) اشاره کرد.

فروش Ant-Man and the Wasp: Quantumania در باکس آفیس داخلی از ۱۶۷ میلیون دلار عبور کرد - lastech

قسمت جدید انت‌من اسکات لنگ (پل راد)، کیسی دختر اسکات (کاترین نیوتن) و هوپ پیم (اوانجلین لیلی) را به ماجراجویی در قلمرو کوانتومی می‌برد. آن‌ها با کانگ فاتح‌ (Kang the Conqueror) روبه‌رو می‌شوند. با توجه به نام‌گذاری فیلم بعدی اورنجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty، مشخصا کانگ فاتح نقش بسیار مهمی در فاز پنجم مارول دارد و قرار نیست به این زودی‌ها شاهد شکست خوردن او باشیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از ثروتمندترین ابرقهرمانانصاحبان بهترین ابرقدرت
۱۰ مورد از ثروتمندترین ابرقهرمانان


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا