بازی

اولین تریلر از فصل سوم The Mandalorian منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از فصل سوم The Mandalorian منتشر شد [تماشا کنید]

لوکاس فیلم در جریان مراسم D23 دیزنی اولین تریلر از فصل سوم سریال موردانتظار خود یعنی مندلورین (The Mandalorian) را به نمایش گذاشت که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تریلر فصل سریال مندلورین که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، با خلاصه‌ای از دو فصل ابتدایی شروع می‌شود و سپس شاهد بخش‌هایی از فصل جدید هستیم. «کتی سکف» که نقش Bo-Katan را بازی می‌کند، درباره «فرقه» مندلورین‌ها و نحوه نابودی مردمانش توسط آن‌ها صحبت می‌کند، سپس ارتشی از مندلورین‌ها وارد شهری می‌شوند و در نهایت شاهد مندو و گروگو هستیم که وارد فضا می‌شوند و تمام این موارد نشان می‌دهد که در فصل سوم با اتفاقات هیجان‌انگیز بسیار زیادی مواجه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوبقصه بهترین معلم بهداشت!
نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب

همچنین طبق اخباری که از مراسم به دست آمده، در این فصل یک بار دیگر شاهد حضور «جانکارلو اسپوزیتو» در نقش «ماف گیدئون» خواهیم بود. محبوبیت سریال به حدی زیاد بوده که لوکاس فیلم از قبل اعلام کرده که فصل ۴ آن نیز ساخته خواهد شد.

درست مانند فصل‌های گذشته، فصل سوم مندلورین نیز توسط «جان فاورو» و «دیو فیلونی» تهیه‌کنندگی و نویسندگی خواهد شد. علاوه بر پدرو پاسکال که نقش مندو را بازی می‌کند، ستارگان دیگری مانند کارل ویترز و کتی سکف نیز نیز نقش‌های خود را دوباره بازی خواهند کرد و احتمالا شاهد چهره‌های جدیدی نیز خواهیم بود.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian فوریه ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا